A
A+
A++
👁
👁
Uczelnia
Wydziały
Wydział Inżynierii i Ekonomii
Wydział Nauk o Zdrowiu i Nauk Społecznych
Wydział Nauk Technicznych i Społecznych
Wizja i Misja
Władze
Skład Senatu
Informacje ogólne
Baza materialna
Akty prawne
Jakość Kształcenia
Zamówienia publiczne
Zamówienia publiczne (archiwum)
Dla pracownika
Społeczna odpowiedzialność uczelni
Kontakty
Kandydat
Studia pierwszego stopnia
Bezpieczeństwo wewnętrzne
Ekonomia
Elektronika i telekomunikacja
Informatyka
Inżynieria środowiska
Logistyka
Mechanika i budowa maszyn
Pielęgniarstwo
Praca socjalna
Rolnictwo
Jednolite studia magisterskie
Pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna
Fizjoterapia
Studia drugiego stopnia
Logistyka
Praca socjalna
Pielęgniarstwo
Zarządzanie
Zasady przyjęcia
Wymagane dokumenty
Studia podyplomowe/szkolenia
Zarządzanie produkcją
Terminy rekrutacji
Biuro rekrutacji - kontakt
Oferta edukacyjna
Opłaty
Film promocyjny
Student
Jednostki
Akademik
Biblioteka
Akademickie Centrum Kształcenia
Wydawnictwo
Uniwersytet Dziecięcy
AZS PANS
Projekty
Projekty unijne
Centrum Symulacji Medycznej
Program praktyk zawodowych
Dobry start - Akademickie Biuro Karier
Kompetentni i nowocześni
Innowacyjni z MOTO POWER
Młodzi - Ambitni - Kompetentni
Pielęgniarstwo zawód z przyszłością
Doskonałość dydaktyczna uczelni
Projekty
Inicjatywa wsparcia dążenia do doskonałości
Legia Akademicka
Projekt EOG
Dydaktyczna Inicjatywa Doskonałości
W szpilkach – naukowo o zdrowiu i rozwoju kobiet
Współpraca
ERASMUS+
Uczelnie partnerskie
Otoczenie społeczno-gospodarcze
KRePUZ
Prace badawczo - rozwojowe i inne prace zlecone
Dla osób z niepełnosprawnościami
Szukaj
Szukaj
Edytuj nagłówek
Wydawnictwo
O wydawnictwie
Rada wydawnicza
Regulamin działalności wydawniczej
Publikacje
Kontakt
ZASADY WYDAWNICZE
Procedura wydawnicza
Wniosek wydawniczy
Wytyczne redakcyjne dla autorów
Oświadczenia autora
Umowa autorska
Procedura recenzyjna
Formularz recenzji
Standardy etyki publikacyjnej
Klauzula informacyjna RODO
CZASOPISMA
Rocznik Towarzystwa Naukowego Płockiego
Numery czasopisma
Rada Naukowa i Skład Redakcji
Informacje dla autorów
Procedura recenzowania
O wydawnictwie
Procedura recenzowania
Procedura recenzowania
Zasady recenzowania
Recenzenci
Formularz recenzji