Ciechanów, dnia 05.11.2013r.
Dotyczy: wykonania dostawy pn. ?ZAKUP POMOCY DYDAKTYCZNYCH DLA WYDZIAŁU OCHRONY ZDROWIA I NAUK HUMANISTYCZNYCH W PAŃSTWOWEJ WYŻSZEJ SZKOLE ZAWODOWEJ W CIECHANOWIE?.
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Ciechanowie z siedzibą przy ul. Narutowicza 9 w Ciechanowie informuje, że w prowadzonym w/w konkursie ofert wybrano do realizacji zamówienia ofertę złożoną przez Firmę:
MEDEIR Przemysław Fila
ul. Lipowa 17/4 , 65-028 Zielona Góra
cena - 24.888,00 zł brutto
Uzasadnienie wyboru:
Powyższa oferta uzyskała maksymalną ilość punktów przyznanych zgodnie z ustalonymi kryteriami ocen.
Ciechanów, dnia 07.10.2013r.
Znak sprawy: 231-3/13
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Ciechanowie, zaprasza do złożenia oferty na realizację zamówienia:
pn. ?ZAKUP POMOCY DYDAKTYCZNYCH DLA WYDZIAŁU OCHRONY ZDROWIA i NAUK HUMANISTYCZNYCH W PAŃSTWOWEJ WYŻSZEJ SZKOLE ZAWODOWEJ W CIECHANOWIE.?
Zakres zamówienia obejmuje:
- dostawę, rozładunek oraz ustawienie sprzętu we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach;
- szkolenie osób wskazanych przez Zamawiającego w zakresie obsługi i konserwacji dostarczonego sprzętu.
Wykaz pomocy dydaktycznych wraz z szczegółowym opisem stanowi załącznik nr 2 do ogłoszenia oraz stanowi integralną część formularza cenowego.
Oferowany asortyment musi być nowy, spełniać wymogi Zamawiającego określone w zał. nr 2 niniejszego ogłoszenia, spełniać wymogi obowiązujących norm i przepisów oraz posiadać wymagane prawem atesty i certyfikaty i deklaracje zgodności poświadczające jego bezpieczeństwo, funkcjonalność i jakość.
Zainteresowani proszeni są o złożenie ofert do dnia 5 listopada 2012r. do godziny 12:00 na adres:
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Ciechanowie
06-400 Ciechanów, ul. Narutowicza 9, pok. 131.
Oferta powinna zawierać następujące oświadczenia i dokumenty, jakie mają obowiązek dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
- cenę dostawy brutto (załącznik nr 1) wraz z wypełnionym wykazem pomocy (załącznik nr 2),
- potwierdzony termin wykonania podany w formularzu cenowym,
- aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert (wpis do ewidencji działalności gospodarczej, odpis z Krajowego Rejestru Sądowego),
Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
Oferty, które nie będą zawierały w/w dokumentów zostaną odrzucone i nie będą podlegały ocenie.
Kryterium, którym Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty jest:
Cena 100%
Punkty przyznane za kryterium będą liczone wg. wzoru:
Cena najniższej oferty x 100 x 100%
Cena oferty badanej |
Zamawiający udzieli zamówienia temu Wykonawcy, którego oferta będzie najkorzystniejsza z punktu widzenia kryterium oceny ofert.
Na okoliczność tę zostanie zawarta umowa dwustronna.
Miejsce i datę podpisania umowy określi pisemnie Zamawiający, po wyborze oferty.
Osobą uprawnioną do kontaktu ze strony Zamawiającego jest:
- Pani Katarzyna Korycińska-Koniczuk (tel. 604 698 663)
Załączniki:
Ciechanów, dnia 14.10.2013r.
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Ciechanowie z siedzibą przy ul. Narutowicza 9 w Ciechanowie informuje, że w prowadzonym w/w rozeznaniu cenowym wybrano do realizacji zamówienia ofertę złożoną przez Wykonawcę:
POL-TAX Sp. z o.o.
ul. Bora Komorowskiego 56C/91
03-982 Warszawa
Uzasadnienie wyboru:
Powyższa oferta została uznana jako najkorzystniejsza.
Dotyczy: wykonania usługi pn. ?BADANIE I OCENA SPRAWOZDANIA FINANSOWEGO ZA 2013 ROK DLA PAŃSTWOWEJ WYŻSZEJ SZKOŁY ZAWODOWEJ W CIECHANOWIE.?
Znak sprawy: KAG.231-2/13
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Ciechanowie, zaprasza do złożenia oferty na wykonanie usługi pn. ?BADANIE I OCENA SPRAWOZDANIA FINANSOWEGO ZA 2013 ROK DLA PAŃSTWOWEJ WYŻSZEJ SZKOŁY ZAWODOWEJ W CIECHANOWIE.?
Dane dotyczące Uczelni za rok 2012:
- suma bilansowa | - 34.058.158,57 |
- przychody ogółem | - 12.655.105,33 |
- koszty ogółem | - 12.412.330,80 |
- zysk netto | - 236.112,53 |
Zainteresowani proszeni są o złożenie ofert do dnia 14 października 2013r. do godziny 12.00 na adres:
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Ciechanowie
06-400 Ciechanów, ul. Narutowicza 9, pok. 131.
Oferta powinna zawierać następujące oświadczenia i dokumenty, jakie mają obowiązek dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
1) cenę usługi,
2) termin wykonania badania, nie później niż do 30.04.2014r. oraz przedłożenie raportu i opinii do dnia 06.05.2014r.
3) aktualne zaświadczenie z Krajowej Izby Biegłych Rewidentów o wpisie na listę podmiotów uprawnionych do badania sprawozdań finansowych dokument potwierdzający status prawny Wykonawcy,
4) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert (wpis do ewidencji działalności gospodarczej, odpis z Krajowego Rejestru Sądowego),
5) oświadczenie o spełnieniu przez biegłego rewidenta ustawowo określonych warunków do wyrażenia bezstronnej i niezależnej opinii o badanym sprawozdaniu finansowym,
6) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat a jeżeli okres działalności jest krótszy ? w tym okresie, zrealizowanych 3 usług ? badanie bilansu - wykonanych w Wyższych Uczelniach Publicznych.
Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
Kryterium, którym Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty jest:
Cena 100%
Punkty przyznane za kryterium będą liczone wg. wzoru:
Cena najniższej oferty x 100 x 100%
Zamawiający udzieli zamówienia temu Wykonawcy, którego oferta będzie najkorzystniejsza z punktu widzenia kryterium oceny ofert. Na okoliczność tę zostanie zawarta umowa dwustronna.
Miejsce i datę podpisania umowy określi pisemnie Zamawiający.
Osobami uprawnionymi do kontaktu ze strony Zamawiającego są:
1. Pani Anna Ossowska tel. (23) 672 20 50 wew. 1150
2. Pan Adam Ostrowski tel. (23) 672 20 50 wew. 2081
Załączniki:
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Ciechanowie informuje, że w konkursie ofert na wykonanie dostawy p.n. ?Wykonanie i montaż regałów przejezdnych bibliotecznych?.
wpłynęło 14 ofert z następującymi cenami brutto:
1.1 VARIA Wojciech Marzec
02-797 Warszawa, ul. Klimczaka 8/35 - cena 46.774,44 zł
1.2 KARINA Jacek Wojtasik
01-013 Warszawa, ul. Kacza 9/D - cena 48.767,04 zł
1.3 MTL ASCO Sp. z o.o.
44-120 Pyskowice, ul. Wielowiejska 53 - cena 48.486,60 zł
1.4 SILESIA MEBLE Sp. z o.o.
44-230Czerwionka-Leszczyny, ul. Furgała 33 - cena 41.328,00 zł
1.5 Zakład Produkcyjno-Usługowy ?MET-LAK?
83-250 Skarszewy, ul. Kościerska 7 - cena 39.372,30 zł
1.6 Firma Produkcyjno-Handlowa PROGMET
43-190 Mikołów, ul. Gliwicka 218 - cena 44.083,20 zł
1.7 KONSMET CENTRUM Sp.J.
60-308 Poznań, ul. Grunwaldzka 112 - cena 44.692,05 zł
1.8 Firma Handlowo-Usługowa ?EWA?
05-126 Nieporęt, ul. Różana 24 B - cena 42.890,10 zł
1.9 BudMax Sp. z o.o.
80-175 Gdańsk, ul. A. Gabrysiak 4 - cena 45.294,75 zł
1.10 METALSPRZĘT Sp z o.o
35-105 Rzeszów, ul. Boya Żeleńskiego 2 - cena 49.000,00 zł
1.11 KJK Meble Sp. z o.o.
40-384 Katowice, ul. Bednorza 2A-6 - cena 46.494,00 zł
1.12 Przedsiębiorstwo Wielobranżowe
SKRAWMET Sp. J.
09-200 Sierpc, ul.Wróblewskiego 2 - cena 40.344,00 zł
1.13 Wielobranżowe Przedsiębiorstwo
Handlowe ?MAROL?
09-414 Brudzeń - cena 37.392,00 zł
1.14 Międzynarodowe Centrum
Budownictwa Sp. z o.o.
02-383 Warszawa, ul.Grójecka 128 - cena 57.810,00 zł
2. Oferty nr 1.5 i 1.13 z najniższymi cenami nie spełniły warunków udziału w postępowaniu.
Brak oświadczeń z ZUS-u i US o nie zaleganiu z opłaceniem podatków i składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej oraz opisu technicznego regałów.
3. Komisja wybrała następną w kolejności najtańszą ofertę, która spełniła wszystkie wymogi formalne t.j.firmę:
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe
?SKRAWMET? S.J.
09-200 Sierpc, ul. Wróblewskiego 2
Znak sprawy: 231-1/13
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Ciechanowie, na podstawie art. 4 ust. 8 Ustawy z dn. 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych, z późn. zm. (Dz. U. z 2010 R. nr 113, poz. 759, nr 161, poz. 1078 z późn.zm.)
z a p r a s z a do udziału w konkursie ofert na realizację zamówienia:
pn. "WYKONANIE I MONTAŻ REGAŁÓW PRZEJEZDNYCH BIBLIOTECZNYCH."
Zakres zamówienia obejmuje:
- wykonanie oraz montaż regałów metalowych we wskazanym przez Zamawiającego pomieszczeniu.
Wykaz regałów wraz z szczegółowym opisem stanowi załącznik nr 2 do ogłoszenia oraz stanowi integralną część formularza cenowego.
Oferowany asortyment musi być nowy, spełniać wymogi Zamawiającego określone w zał. nr 2 niniejszego ogłoszenia, spełniać wymogi obowiązujących norm i przepisów oraz posiadać wymagane prawem atesty i certyfikaty i deklaracje zgodności poświadczające jego bezpieczeństwo, funkcjonalność i jakość.
Zainteresowani proszeni są o złożenie ofert do dnia 5 kwietnia 2013r. do godziny 12.00 na adres :
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Ciechanowie 06-400 Ciechanów , ul. Narutowicza 9, pok. 131.
Oferta powinna zawierać następujące oświadczenia i dokumenty, jakie mają obowiązek dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w konkursie:
1) cenę dostawy brutto ( załącznik nr 1),
2) podpisany załącznik nr 2 do ogłoszenia,
3) określony przez Wykonawcę opis techniczny przedmiotu zamówienia ( załącznik nr 3) ,
4) termin wykonania (formularz cenowy),
5) oświadczenie o nie zaleganiu z opłaceniem podatków oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne,
6) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert (wpis do ewidencji działalności gospodarczej, odpis z Krajowego Rejestru Sądowego),
Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
Oferty , które nie będą zawierały w/w dokumentów zostaną odrzucone i nie będą podlegały ocenie.
Kryterium, którym Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty jest:
Cena 100%
Punkty przyznane za kryterium będą liczone wg. wzoru:
Cena najniższej oferty x 100 x 100% / Cena oferty badanej
Zamawiający udzieli zamówienia temu Wykonawcy, którego oferta będzie najkorzystniejsza z punktu widzenia kryterium oceny ofert. Na okoliczność tę zostanie zawarta umowa dwustronna.
Miejsce i datę podpisania umowy określi pisemnie Zamawiający.
Osobą uprawnioną do kontaktu ze strony Zamawiającego jest:
1. Pani Dorota Rejniak -Kmita ( tel. 608 840 331 )
Załączniki:
1. Formularz ofertowy (zał. nr 1)
2. Wykaz i opis regałów (zał. nr 2)
3. Opis techniczny regałów ( zał. nr 3)