Dotyczy 2 zapytań ofertowych na prace remontowo- malarskie w obiekcie PWSZ Mława i prace remomontowo- budowlane wokół obiektu PWSZ Mława.
Zapytanie ofertowe na prace remontowo-malarskie w budynku Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Ciechanowie, 06 – 400 Ciechanów, ul. Narutowicza 9
ZAPYTANIE OFERTOWE
(dot. zamówienia publicznego o wartości do 30.000 euro)
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Ciechanowie zwraca się z zapytaniem ofertowym dotyczącym realizacji zamówienia, którego przedmiotem są prace remontowo- budowlane wokół budynku uczelni obejmujące zakresem:
Budynek w Mławie – ul. Warszawska 52, 06 -500 Mława
Do pobrania:
1) Formularz,
2) Regulamin,
3) Projekt umowy.
Zapytanie ofertowe na prace remontowo-malarskie w budynku Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Ciechanowie, 06 – 400 Ciechanów, ul. Narutowicza 9
ZAPYTANIE OFERTOWE
(dot. zamówienia publicznego o wartości do 30.000 euro)
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Ciechanowie zwraca się z zapytaniem ofertowym dotyczącym realizacji zamówienia, którego przedmiotem są prace remontowo- malarskie w budynku szkoły obejmujące zakresem:
Budynek w Mławie – ul. Warszawska 52, 06 -500 Mława
Do pobrania:
1) Formularz,
2) Regulamin,
3) Projekt umowy.
Ogłoszenie na najem lokalu przeznaczonego na punkt małej gastronomii w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Ciechanowie ul Narutowicza 9”
1. OFERTA.
2. PROJEKT UMOWY.
3. REGULAMIN.
„Wynajem zaplecza technicznego wraz z obsługą na imprezę na Zamku Książąt Mazowieckich w Ciechanowie o nazwie Juwenalia 2016
Dokumenty do pobrania:
1. Regulamin.
2. Formularz oferty - Załącznik nr 1.
3. Wzór umowy – Załącznik nr 2.
4. Poparzeni_kawa_Trzy_RIDER_FESTIWALE.
Ogłoszenie na najem lokalu przeznaczonego na punkt malej gastronomii w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Ciechanowie ul Narutowicza 9.
Załączniki:
1. OFERTA,
2. REGULAMIN KONKURSU OFERT,
3. UMOWA.
Ciechanów, dnia 31. 03. 2016r.
Znak sprawy: KAG.231-2/16
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Ciechanowie, z a p r a s z a do złożenia oferty na realizację zamówienia:
pn. „USŁUGA POLIGRAFICZNA DLA PAŃSTWOWEJ WYŻSZEJ SZKOŁY ZAWODOWEJ W CIECHANOWIE”
Wykaz druków studenckich wraz z opisem stanowi załącznik nr 2 do ogłoszenia oraz stanowi integralną część formularza cenowego.
Przedmiot umowy będzie realizowany sukcesywnie według konkretnych zamówień składanych przez Zamawiającego, w terminie 14 dni od daty zgłoszenia zamówienia do Wykonawcy, po uprzednim dostarczeniu i zaakceptowaniu próbki w postaci pierwszego egzemplarza stanowiącego wzór do akceptacji przed dalszym drukiem.
Osobą wyznaczoną do uzgadniania i akceptacji wyglądu powstałych próbek, jak również uzgodnień w sprawach akceptacji dalszego wydruku jest Pan Władysław Bugdal tel. 23 672 20 50 wew. 2011.
Ceny jednostkowe netto w trakcie trwania umowy nie mogą ulec zmianie.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości zamawianych druków.
W razie zmiany ilości zamówionych druków (zmniejszenie lub zwiększenie ilości) wartością całkowitą zamówienia będzie faktyczna ilość dostarczonych druków pomnożona przez ceny jednostkowe z oferty.
W przypadku powstania nowych wymagań w stosunku do obowiązujących wzorów lub innych zmian w zamawianych drukach, wpływających na zwiększenie lub zmniejszenie kosztów, wymagane będzie sporządzenie zestawienia rocznego z rozliczeniem ilościowym i wartościowym powstałych egzemplarzy.
Zainteresowani proszeni są o złożenie ofert do dnia 12. 04. 2016r. do godziny 12.00 na adres:
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Ciechanowie
06-400 Ciechanów ul. Narutowicza 9, pok. 131.
Oferta powinna zawierać następujące oświadczenia i dokumenty, jakie mają obowiązek dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
- cenę dostawy netto i brutto (załącznik nr 1) wraz z wypełnionym wykazem druków ( załącznik nr 2),
- potwierdzony termin wykonania podany w formularzu cenowym,
- aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert (wpis do ewidencji działalności gospodarczej, odpis z Krajowego Rejestru Sądowego),
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
Oferty, które nie będą zawierały w/w dokumentów zostaną odrzucone i nie będą podlegały ocenie.
Kryterium, którym Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty jest:
Cena 100%
Zamawiający udzieli zamówienia temu Wykonawcy, którego oferta będzie najkorzystniejsza z punktu widzenia kryterium oceny ofert.
Na okoliczność tę po wyłonieniu oferenta zostanie zawarta umowa dwustronna.
Miejsce i datę podpisania umowy określi pisemnie Zamawiający, po wyborze oferty.
Osobą uprawnioną do kontaktu ze strony Zamawiającego jest:
1. Pan Władysław Bugdal (tel.– 23 672 20 50 wew. 2011) - sprawy merytoryczne
2. Pan Andrzej Polens ( tel. 23 6722050 wew. 2151) - sprawy formalne związane z procedurą.
Załączniki: