• A
  • A+
  • A++
  • 👁
  • 👁
PANS w Ciechanowie
  • Uczelnia
    • Wydziały
      • Wydział Inżynierii i Ekonomii
      • Wydział Nauk o Zdrowiu i Nauk Społecznych
      • Wydział Nauk Technicznych i Społecznych
    • Wizja i Misja
    • Władze
      • Skład Senatu
    • Informacje ogólne
    • Baza materialna
    • Akty prawne
    • Jakość Kształcenia
    • Zamówienia publiczne
      • Zamówienia publiczne (archiwum)
    • Dla pracownika
    • Społeczna odpowiedzialność uczelni
    • Kontakty
    • Inwestycje
  • Kandydat
    • Studia pierwszego stopnia
      • Bezpieczeństwo wewnętrzne
      • Ekonomia
      • Elektronika i telekomunikacja
      • Informatyka
      • Inżynieria środowiska
      • Logistyka
      • Mechanika i budowa maszyn
      • Pielęgniarstwo
      • Praca socjalna
      • Rolnictwo
    • Jednolite studia magisterskie
      • Pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna
      • Fizjoterapia
    • Studia drugiego stopnia
      • Logistyka
      • Praca socjalna
      • Pielęgniarstwo
      • Zarządzanie
    • Zasady przyjęcia
    • Wymagane dokumenty
    • Studia podyplomowe/szkolenia
      • Zarządzanie produkcją
    • Terminy rekrutacji
    • Biuro rekrutacji - kontakt
    • Oferta edukacyjna
    • Opłaty
    • Film promocyjny
  • Student
  • Jednostki
    • Akademik
    • Biblioteka
    • Akademickie Centrum Kształcenia
    • Wydawnictwo
    • Uniwersytet Dziecięcy
    • Akademicki Związek Sportowy
  • Projekty
    • Projekty unijne
      • Centrum Symulacji Medycznej
      • Program praktyk zawodowych
      • Dobry start - Akademickie Biuro Karier
      • Kompetentni i nowocześni
      • Innowacyjni z MOTO POWER
      • Młodzi - Ambitni - Kompetentni
      • Pielęgniarstwo zawód z przyszłością
      • Doskonałość dydaktyczna uczelni
    • Projekty
      • Inicjatywa wsparcia dążenia do doskonałości
      • Legia Akademicka
      • Projekt EOG
      • Dydaktyczna Inicjatywa Doskonałości
      • W szpilkach – naukowo o zdrowiu i rozwoju kobiet
      • Doskonała Nauka II
  • Współpraca
    • ERASMUS+
    • Uczelnie partnerskie
    • Otoczenie społeczno-gospodarcze
    • KRePUZ
    • Prace badawczo - rozwojowe i inne prace zlecone
  • Dla osób z niepełnosprawnościami
  • Uczelnia
    • Wydziały
      • Wydział Inżynierii i Ekonomii
      • Wydział Nauk o Zdrowiu i Nauk Społecznych
      • Wydział Nauk Technicznych i Społecznych
    • Wizja i Misja
    • Władze
      • Skład Senatu
    • Informacje ogólne
    • Baza materialna
    • Akty prawne
    • Jakość Kształcenia
    • Zamówienia publiczne
      • Zamówienia publiczne (archiwum)
    • Dla pracownika
    • Społeczna odpowiedzialność uczelni
    • Kontakty
    • Inwestycje
  • Kandydat
    • Studia pierwszego stopnia
      • Bezpieczeństwo wewnętrzne
      • Ekonomia
      • Elektronika i telekomunikacja
      • Informatyka
      • Inżynieria środowiska
      • Logistyka
      • Mechanika i budowa maszyn
      • Pielęgniarstwo
      • Praca socjalna
      • Rolnictwo
    • Jednolite studia magisterskie
      • Pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna
      • Fizjoterapia
    • Studia drugiego stopnia
      • Logistyka
      • Praca socjalna
      • Pielęgniarstwo
      • Zarządzanie
    • Zasady przyjęcia
    • Wymagane dokumenty
    • Studia podyplomowe/szkolenia
      • Zarządzanie produkcją
    • Terminy rekrutacji
    • Biuro rekrutacji - kontakt
    • Oferta edukacyjna
    • Opłaty
    • Film promocyjny
  • Student
  • Jednostki
    • Akademik
    • Biblioteka
    • Akademickie Centrum Kształcenia
    • Wydawnictwo
    • Uniwersytet Dziecięcy
    • Akademicki Związek Sportowy
  • Projekty
    • Projekty unijne
      • Centrum Symulacji Medycznej
      • Program praktyk zawodowych
      • Dobry start - Akademickie Biuro Karier
      • Kompetentni i nowocześni
      • Innowacyjni z MOTO POWER
      • Młodzi - Ambitni - Kompetentni
      • Pielęgniarstwo zawód z przyszłością
      • Doskonałość dydaktyczna uczelni
    • Projekty
      • Inicjatywa wsparcia dążenia do doskonałości
      • Legia Akademicka
      • Projekt EOG
      • Dydaktyczna Inicjatywa Doskonałości
      • W szpilkach – naukowo o zdrowiu i rozwoju kobiet
      • Doskonała Nauka II
  • Współpraca
    • ERASMUS+
    • Uczelnie partnerskie
    • Otoczenie społeczno-gospodarcze
    • KRePUZ
    • Prace badawczo - rozwojowe i inne prace zlecone
  • Dla osób z niepełnosprawnościami
  1. Wydział Inżynierii i Ekonomii

Aktualności

Karty przedmiotów dla kierunku Ekonomia

Utworzono: poniedziałek, 02-12-2019

KARTY PRZEDMIOTÓW (wg ustawy z dnia 20 lipca 2018r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce)

  • Studia stacjonarne
  • Studia niestacjonarne

Kadra na kierunku Ekonomia i Zarządzanie

Utworzono: poniedziałek, 02-12-2019
  • dr Katarzyna Szymańska - Kierownik Zakładu
  • dr Elżbieta Gąsiorowska - docent PANS im. Ignacego Mościckiego w Ciechanowie
  • dr Kamil Borowski
  • dr Izabela Klepacka – Dunajko
  • dr Magdalena Bylińska
  • dr inż. Małgorzata Niestępska
  • dr Witalij Rybczak
  • dr Anna Schulz
  • dr Janusz Wiśniewski
  • dr Jerzy Zamojski
  • mgr Hanna Dworecka
  • mgr Urszula Krysiak
  • mgr Alicja Olszewska
  • mgr Mariola Rzymkowska

Koło Naukowe Ekonomii i Zarządzania

Utworzono: poniedziałek, 02-12-2019

W Zakładzie Ekonomii i Zarządzania funkcjonuje Koło Naukowe Ekonomii.

Celem działalności Koła jest :

  • pogłębianie wiedzy z zakresu ekonomii;
  • rozwijanie umiejętności tworzenia warsztatu badawczego;
  • wyrabianie umiejętności samodzielnej i twórczej pracy indywidualnej i zbiorowej;
  • reprezentowanie Wydziału Inżynierii i Ekonomii wewnątrz i na zewnątrz Uczelni;
  • realizacja projektów badawczych na rzecz PUZ im. Ignacego Mościckiego w Ciechanowie;
  • współpraca z otoczeniem gospodarczym, innymi organizacjami studenckimi, instytucjami i towarzystwami naukowymi.

Cele realizowane są poprzez :

  • rozwijanie wiedzy z zakresu ekonomii i zarządzania
  • projektowanie i przeprowadzenie badań naukowych, publikowanie ich w czasopismach naukowych oraz rozpowszechnianie ich wśród studentów
  • czynne uczestnictwo w konferencjach, seminariach, warsztatach badawczych
  • integrację wiedzy ekonomicznej z innymi dyscyplinami nauki
  • prowadzenie badań naukowych w zakresie wyznaczonym problematyką Koła

 

Formy działalności Koła:

Koło jest aktywne i efektywne w realizacji swoich zadań poprzez różnorodne działania i inicjatywy.

Działa poprzez :

  • Udział w konferencjach, seminariach, warsztatach, i szkoleniach: Koło wysyła swoich członków na różne wydarzenia naukowe, gdzie mogą zdobywać nową wiedzę, wymieniać doświadczenia z innymi uczestnikami i prezentować swoje własne badania lub projekty.
  • Wizyty studyjne: Organizacja wizyt studyjnych pozwala członkom na pozyskiwanie praktycznej wiedzy i doświadczenia, odwiedzając firmy, instytucje badawcze lub inne organizacje związane z ich dziedziną zainteresowań.
  • Nawiązywanie współpracy ze Studenckimi Kołami Naukowymi na innych uczelniach: Współpraca z innymi studenckimi kołami naukowymi może być bardzo owocna. Pozwala to na wymianę pomysłów, wspólne projekty badawcze i organizację wydarzeń naukowych.
  • Prowadzenie badań naukowych z wykorzystaniem narzędzi badawczych własnego autorstwa: Tworzenie i wykorzystywanie własnych narzędzi badawczych pozwala na autonomiczne prowadzenie badań, co jest cennym doświadczeniem dla członków koła.
  • Opracowanie raportów z badań: Przygotowywanie raportów z przeprowadzonych badań pozwala na udokumentowanie wyników i wniosków, które są udostępniane innym oraz szerokiej społeczności akademickiej.
  • Pisanie artykułów i publikowanie ich w czasopismach naukowych: Publikacja artykułów w renomowanych czasopismach naukowych to ważny krok w upowszechnianiu wiedzy i osiągnięć koła. To także przyczynek do rozwoju – w tym do przyszłej kariery naukowej członków.

Koło Naukowe Ekonomii włącza się w wydarzenia organizowane na uczelni i w mieście, takie jak :

  • Dzień otwarty w PUZ im. Ignacego Mościckiego w Ciechanowie
  • cykliczna wydziałowa konferencja naukowa (ostatnia działalność naszych kolegów i koleżanek z koła w ostatnim roku) :
    • 1. Patriotyzm konsumencki- Piotr Pieńkowski, Monika Fersz
    • 2. Cyfryzacja pokoleniowa - Aleksander Purzycki
    • 3.  Motywacja do pracy zawodowej osób z pokolenia X i Alfa - Marta Błaszkiewicz 
    • 4. Dyrygent - inspirujący przywódca – Klaudia Kalinowska
  • Seminarium Kół Naukowych organizowane na Uczelni
  • współpraca z Parkiem Nauki w Ciechanowie – z Klubem Młodego Odkrywcy - członkowie Koła prowadzili zajęcia (w formie zabawowej) z dziećmi w wieku przedszkolnym w zakresie szeroko pojętej edukacji ekonomicznej (m.in. „skąd się biorą pieniądze”, „co to jest handel wymienny”, „co to jest bank; inwestycje itp.”); 

Trzeba przyznać, że dzięki przynależności do Koła naukowego Ekonomii rozwijamy się, ale też potrafimy połączyć to z zabawą.

  • Click to enlarge image Obraz1.jpg
  • Click to enlarge image Obraz2.jpg
  • Click to enlarge image Obraz3.jpg
  • Click to enlarge image Obraz4.jpg
  • Click to enlarge image Obraz5.jpg
  • Click to enlarge image Obraz6.jpg
  • Click to enlarge image Obraz7.jpg
  •  

 

Opiekun Koła Naukowego Ekonomii: dr Anna Schulz

Zarząd Koła Naukowego Ekonomii:

Przewodniczący Koła: Damian Daniłowski

Obraz8

Sekretarz: Piotr Pieńkowski

Obraz9

Konsultacje - Zakład Rolnictwa

Utworzono: środa, 13-11-2019

Harmonogram konsultacji w semestrze letnim 2024/2025

Imię i nazwisko dzień tygodnia godzina sala
1. prof. dr hab. inż. Barbara Gąsiorowska piątek 11.30-12.30 216
2. dr hab. inż. Halina Kałuża, prof. PANS piątek 15.00-16.00 216
3. dr hab. inż. Anna Sikorska, prof. PANS piątek 11.15-12.15 5/216
4. dr inż. Robert Rudziński - adiunkt środa 10.00-11.00 224
5. dr inż. Robert Czaplicki - adiunkt środa 12.00-13.00 216
6. dr inż. Szymon Czarnocki - adiunkt piątek 12.15-13.15 216
7. dr inż. Grzegorz Koc - adiunkt środa 12.15-13.15 114
8. dr inż. Zbigniew Pawlonka - adiunkt piątek 13.00-14.00 216
9. dr inż. Rafał Górski - adiunkt piątek 8.45-9.45 220
10. mgr inż. Olga Walczewska - asystent środa 9.45-10.45 216
11. mgr Mirosław Boniakowski - instruktor wtorek 12.00-13.00 216

Kadra na kierunku Rolnictwo

Utworzono: środa, 13-11-2019

KADRA NAUKOWO - DYDAKTYCZNA ZAKŁADU ROLNICTWA

Kierownik Zakładu Rolnictwa
dr hab. inż. Anna Sikorska, prof. PANS
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

prof. dr hab. inż. Barbara Gąsiorowska - Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
dr hab. inż. Halina Kałuża, prof. PANS - Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
dr hab. inż. Anna Sikorska, prof. PANS - Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
dr inż. Robert Rudziński - adiunkt - Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
dr inż. Robert Czaplicki - adiunkt - Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
dr inż. Szymon Czarnocki - adiunkt - Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
dr inż. Grzegorz Koc - adiunkt - Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
dr inż. Zbigniew Pawlonka - adiunkt - Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
dr inż. Rafał Górski - adiunkt - Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
mgr inż. Olga Walczewska - asystent - Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
mgr Mirosław Boniakowski - instruktor - Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Opiekunowie w roku akademickim 2024/2025

Utworzono: poniedziałek, 16-09-2019

Opiekunowie studentów w roku akademickim 2024/2025

  • I rok Rolnictwo - dr inż. Szymon Czarnocki
  • II rok Rolnictwo - mgr inż. Olga Walczewska
  • III rok Rolnictwo - dr inż. Zbigniew Pawlonka
  • IV rok Rolnictwo - dr hab. inż. Anna Sikorska, prof. PANS

Podkategorie

Aktualnosci WIE

IS

Konferencje Informatyka

KONFERENCJE WIE

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
edycja stopki
PANS im. Ignacego Mościckiego w Ciechanowie
ul. Narutowicza 9; 06-400 Ciechanów
Rektorat: +48 23 672 20 50
rektorat@pansim.edu.pl
Sekretariat Kanclerza: +48 23 673 75 78
kanclerz@pansim.edu.pl
STRONY PANS
Email (pracownicy)
Wirtualna Uczelnia
Platforma MOODLE
Akademickie Centrum Kształcenia
Biuletyn Informacji Publicznej
dodatkowe informacje
Polityka prywatności
Deklaracja dostępności
Mapa strony
Copyright © PANS im. Ignacego Mościckiego w Ciechanowie. Wszelkie prawa zastrzeżone.