• A
  • A+
  • A++
  • 👁
  • 👁
PANS w Ciechanowie
  • Uczelnia
    • Wydziały
      • Wydział Inżynierii i Ekonomii
      • Wydział Nauk o Zdrowiu i Nauk Społecznych
      • Wydział Nauk Technicznych i Społecznych
    • Wizja i Misja
    • Władze
      • Skład Senatu
    • Informacje ogólne
    • Baza materialna
    • Akty prawne
    • Jakość Kształcenia
    • Zamówienia publiczne
      • Zamówienia publiczne (archiwum)
    • Dla pracownika
    • Społeczna odpowiedzialność uczelni
    • Kontakty
    • Inwestycje
  • Kandydat
    • Studia pierwszego stopnia
      • Bezpieczeństwo wewnętrzne
      • Ekonomia
      • Elektronika i telekomunikacja
      • Informatyka
      • Inżynieria środowiska
      • Logistyka
      • Mechanika i budowa maszyn
      • Pielęgniarstwo
      • Praca socjalna
      • Rolnictwo
    • Jednolite studia magisterskie
      • Pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna
      • Fizjoterapia
    • Studia drugiego stopnia
      • Logistyka
      • Praca socjalna
      • Pielęgniarstwo
      • Zarządzanie
    • Zasady przyjęcia
    • Wymagane dokumenty
    • Studia podyplomowe/szkolenia
      • Zarządzanie produkcją
    • Terminy rekrutacji
    • Biuro rekrutacji - kontakt
    • Oferta edukacyjna
    • Opłaty
    • Film promocyjny
  • Student
  • Jednostki
    • Akademik
    • Biblioteka
    • Akademickie Centrum Kształcenia
    • Wydawnictwo
    • Uniwersytet Dziecięcy
    • Akademicki Związek Sportowy
  • Projekty
    • Projekty unijne
      • Centrum Symulacji Medycznej
      • Program praktyk zawodowych
      • Dobry start - Akademickie Biuro Karier
      • Kompetentni i nowocześni
      • Innowacyjni z MOTO POWER
      • Młodzi - Ambitni - Kompetentni
      • Pielęgniarstwo zawód z przyszłością
      • Doskonałość dydaktyczna uczelni
    • Projekty
      • Inicjatywa wsparcia dążenia do doskonałości
      • Legia Akademicka
      • Projekt EOG
      • Dydaktyczna Inicjatywa Doskonałości
      • W szpilkach – naukowo o zdrowiu i rozwoju kobiet
      • Doskonała Nauka II
  • Współpraca
    • ERASMUS+
    • Uczelnie partnerskie
    • Otoczenie społeczno-gospodarcze
    • KRePUZ
    • Prace badawczo - rozwojowe i inne prace zlecone
  • Dla osób z niepełnosprawnościami
  • Uczelnia
    • Wydziały
      • Wydział Inżynierii i Ekonomii
      • Wydział Nauk o Zdrowiu i Nauk Społecznych
      • Wydział Nauk Technicznych i Społecznych
    • Wizja i Misja
    • Władze
      • Skład Senatu
    • Informacje ogólne
    • Baza materialna
    • Akty prawne
    • Jakość Kształcenia
    • Zamówienia publiczne
      • Zamówienia publiczne (archiwum)
    • Dla pracownika
    • Społeczna odpowiedzialność uczelni
    • Kontakty
    • Inwestycje
  • Kandydat
    • Studia pierwszego stopnia
      • Bezpieczeństwo wewnętrzne
      • Ekonomia
      • Elektronika i telekomunikacja
      • Informatyka
      • Inżynieria środowiska
      • Logistyka
      • Mechanika i budowa maszyn
      • Pielęgniarstwo
      • Praca socjalna
      • Rolnictwo
    • Jednolite studia magisterskie
      • Pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna
      • Fizjoterapia
    • Studia drugiego stopnia
      • Logistyka
      • Praca socjalna
      • Pielęgniarstwo
      • Zarządzanie
    • Zasady przyjęcia
    • Wymagane dokumenty
    • Studia podyplomowe/szkolenia
      • Zarządzanie produkcją
    • Terminy rekrutacji
    • Biuro rekrutacji - kontakt
    • Oferta edukacyjna
    • Opłaty
    • Film promocyjny
  • Student
  • Jednostki
    • Akademik
    • Biblioteka
    • Akademickie Centrum Kształcenia
    • Wydawnictwo
    • Uniwersytet Dziecięcy
    • Akademicki Związek Sportowy
  • Projekty
    • Projekty unijne
      • Centrum Symulacji Medycznej
      • Program praktyk zawodowych
      • Dobry start - Akademickie Biuro Karier
      • Kompetentni i nowocześni
      • Innowacyjni z MOTO POWER
      • Młodzi - Ambitni - Kompetentni
      • Pielęgniarstwo zawód z przyszłością
      • Doskonałość dydaktyczna uczelni
    • Projekty
      • Inicjatywa wsparcia dążenia do doskonałości
      • Legia Akademicka
      • Projekt EOG
      • Dydaktyczna Inicjatywa Doskonałości
      • W szpilkach – naukowo o zdrowiu i rozwoju kobiet
      • Doskonała Nauka II
  • Współpraca
    • ERASMUS+
    • Uczelnie partnerskie
    • Otoczenie społeczno-gospodarcze
    • KRePUZ
    • Prace badawczo - rozwojowe i inne prace zlecone
  • Dla osób z niepełnosprawnościami
  1. Menu DLA PRACOWNIKA

Aktualności

Informacja o Pracowniczym Planie Kapitałowym

Utworzono: czwartek, 28-02-2019

W związku z nałożonym obowiązkiem na pracodawców zgłoszenia pracowników do Pracowniczego Planu Kapitałowego, Dział Spraw Osobowych prosi o zapoznanie się pracowników PWSZ w Ciechanowie z treścią komunikatu.

Rozwój naukowy nauczycieli akademickich

Utworzono: poniedziałek, 03-02-2025

KORZYSTANIE ZE ŚRODKÓW Z SUBWENCJI PRZEZNACZONEJ
NA ROZWÓJ NAUKOWY NAUCZYCIELI AKADEMICKICH
PANS IM. IGNACEGO MOŚCICKIEGO W CIECHANOWIE – instrukcja

Oprac. na podstawie: Regulamin korzystania ze środków z subwencji przeznaczonej na rozwój naukowy nauczycieli akademickich PUZ im. Ignacego Mościckiego w Ciechanowie (Załącznik do zarządzenia nr 13/2023 rektora PUZ im. Ignacego Mościckiego w Ciechanowie z dnia 10.03.2023 r.).

Szanowny Pracowniku akademicki naszej uczelni!

  1. Zanim złożysz wniosek o finansowanie, zapoznaj się z Regulaminem korzystania ze środków z subwencji przeznaczonej na rozwój naukowy nauczycieli akademickich PANS im. Ignacego Mościckiego w Ciechanowie (Załącznik do zarządzenia nr 13/2023 Rektora PUZ im. Ignacego Mościckiego w Ciechanowie z dnia 10.03.2023 r.) dostępnym wraz z załącznikami na stronie: bip.pansim.edu.pl (Prawo -> Zarządzenia Rektora).
  2. Pobierz, wypełnij i wydrukuj wniosek, odpowiednio:
    • WNIOSEK O FINANSOWANIE WYJAZDU NAUKOWEGO KRAJOWEGO/ZAGRANICZNEGO (załącznik nr 1),
    • WNIOSEK O FINANSOWANIE PUBLIKACJI NAUKOWEJ (załącznik nr 2),
    • WNIOSEK O FINANSOWANIE CZYNNEGO UDZIAŁU W KONFERENCJI (załącznik nr 3),
    • WNIOSEK O FINANSOWANIE PROJEKTU BADAWCZEGO (załącznik nr 4).
  3. Przedłóż wypełniony wniosek do zaopiniowania Kierownikowi Zakładu, a następnie Dziekanowi.
  4. Następnie złóż podpisany wniosek w Rektoracie – tam zostanie odnotowana data wpływu, a następnie wniosek zostanie przekazany do akceptacji przez Prorektora.
  5. Po akceptacji Prorektora wniosek zostanie przekazany przez pracowników Rektoratu do Działu Nauki i Współpracy Międzynarodowej, gdzie zostanie mu nadany numer.
  6. Wniosek z nadanym numerem pracownik Działu Nauki i Współpracy Międzynarodowej przekazuje do akceptacji Kwestora.
  7. Po zaakceptowaniu wniosku przez Kwestora pracownik Działu Nauki i Współpracy Międzynarodowej wyśle drogą mailową do Twojej wiadomości informację z numerem złożonego przez Ciebie wniosku oraz przyznaną kwotą finansowania – od tej pory możesz się powoływać na ten numer we wszelkich sprawach związanych z realizacją zadania.

    Uwaga:

    • Wszelkie wiadomości związane z wnioskiem będą wysyłanie na Twoją uczelnianą skrzynkę mailową w domenie pansim.edu.pl (np.: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.)
    .
    • Wnioski niekompletne – brak wypełnienia odpowiednich rubryk, brak podpisów (wnioskującego, osób opiniujących – wraz z pieczęciami) – nie będą rozpatrywane.

  8. W przypadku wyjazdu naukowego krajowego/zagranicznego lub wyjazdu na konferencję pamiętaj o złożeniu przed wyjazdem wniosku do Działu Spraw Osobowych o wystawienie delegacji - tylko na tej podstawie będziesz mógł rozliczyć koszty podróży (w przypadku podróży własnym samochodem konieczna jest pisemna zgoda Rektora/Kanclerza - formularz wniosku o wykorzystanie samochodu prywatnego do celów służbowych).
  9. Wszelkie dokumenty finansowe (faktury, rachunki) związane z realizacją zadania (opłaty konferencyjne, opłaty za opublikowanie artykułu w czasopiśmie naukowym, opłaty za noclegi itp.) powinny być wystawione na uczelnię:

    Państwowa Akademia Nauk Stosowanych im. Ignacego Mościckiego w Ciechanowie
    ul. Narutowicza 9, 06-400 Ciechanów
    NIP: 566-18-05-832

    (z informacją, kogo te koszty dotyczą, tj. z wpisaniem Twojego imienia i nazwiska)

    Uwaga: Łącznie kwoty na fakturach czy rachunkach nie mogą przekraczać kwoty przyznanej w ramach wniosku!

    Ważne: opisane faktury lub rachunki przekaż do Działu Nauki i Współpracy Międzynarodowej odpowiednio wcześniej, aby uczelnia mogła je zapłacić w wymaganym terminie.

  10. Wnioski są składane na dany rok kalendarzowy (nie akademicki) – termin składania wniosków nie powinien być późniejszy niż 30 listopada, z uwagi na konieczność rozliczenia się (finansowo i sprawozdawczo) do końca grudnia danego roku.
  11. Po zrealizowaniu zadania wskazanego we wniosku wypełnij, a następnie wydrukuj i złóż własnoręczny podpis na SPRAWOZDANIU Z WYKORZYSTANIA ŚRODKÓW FINANSOWYCH NA ROZWÓJ NAUKOWY NAUCZYCIELI AKADEMICKICH (załącznik nr 5).

    Pamiętaj, że na złożenie sprawozdania masz 14 dni od zakończenia realizacji celu/zadania jednorazowego (w zakresie celu/zadania realizowanego w cyklach rocznych, nie później niż do 15 stycznia następnego roku).

    Niewywiązanie się z terminowego złożenia sprawozdania może skutkować koniecznością zwrócenia przyznanej subwencji.

    Na kilka dni przed terminem zakończenia zadania otrzymasz mailem przypomnienie z Działu Nauki i Współpracy Międzynarodowej o konieczności złożenia sprawozdania.
  12. Do sprawozdania dołącz wszelkie dokumenty potwierdzające zrealizowanie zadania (np. certyfikaty/zaświadczenia/potwierdzenia udziału uczestnictwa w konferencji – kopie).
    • Dodatkowo do Działu Spraw Osobowych przekaż oryginał certyfikatu/zaświadczenia/potwierdzenia udziału do wglądu.
    • W przypadku sprawozdania dotyczącego finansowania publikacji naukowej (artykuł, rozdział, monografia) lub finansowania czynnego udziału w konferencji z opłatą publikacyjną konieczne jest przekazanie egzemplarza (lub wersji elektronicznej) do Biblioteki Uczelnianej – wraz z dokumentem odpowiednio:

    PUBLIKACJE – Oświadczenie Informacyjne – artykuł w czasopiśmie

    lub

    PUBLIKACJE – Oświadczenie Informacyjne – monografia, rozdział w monografii, książka, rozdział w książce (dostępne na stronie internetowej uczelni w zakładce Biblioteka – Dorobek naukowy).

  13. Przekaż sprawozdanie wraz z załącznikami do zaopiniowania Dziekanowi.
  14. Zaopiniowane przez Dziekana sprawozdanie złóż w Rektoracie – tam zostanie odnotowana data wpływu, a następnie wniosek zostanie przekazany do Działu Nauki i Współpracy Międzynarodowej – pracownik działu, po sprawdzeniu pod względem merytoryczno-formalnym, przekazuje sprawozdanie do Kwestora w celu potwierdzenia realizacji wydatków.
  15. Następnie Kwestura przekazuje sprawozdanie do zatwierdzenia przez Rektora.
  16. Po zatwierdzeniu sprawozdania przez Rektora zadanie zostaje uznane za wykonane i rozliczone.
  17. Uwagi końcowe:
    - zarówno formularze wniosków, jak i sprawozdań powinny być wypełniane elektronicznie (formularze w wersji edytowalnej są dostępne na stronie uczelni) i po wydrukowaniu opatrzone własnoręcznym podpisem wnioskującego i właściwych osób decyzyjnych
    - w przypadku zadań związanych z zakupem towarów/usług (np. zakup materiałów, sprzętu, aparatury czy usługa druku książki) wnioskujący zobowiązany jest do złożenia zamówienia wewnętrznego (formularz zamówienia) – przed dokonaniem zakupu towarów/usług
    - wydane w ramach subwencji publikacje (artykuły w czasopismach, monografie, rozdziały w pracach zbiorowych) muszą posiadać afiliację uczelni:
    Państwowa Akademia Nauk Stosowanych im. Ignacego Mościckiego w Ciechanowie..
  18. Kontakt w sprawie wniosków:

    Dział Nauki i Współpracy Międzynarodowej, pokój 215,
    ul. Narutowicza 9, 06-400 Ciechanów,
    tel. 23 672 20 50, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Zarządzenie nr 13/2023 Rektora Państwowej Uczelni Zawodowej im. Ignacego Mościckiego w Ciechanowie z dnia 10 marca 2023 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu korzystania ze środków z subwencji przeznaczonej na rozwój naukowy nauczycieli akademickich Państwowej Uczelni Zawodowej im. Ignacego Mościckiego w Ciechanowie

REGULAMIN PODRÓŻY SŁUŻBOWYCH

Utworzono: środa, 20-10-2021

Do pobrania:

  • REGULAMIN
  • Zał. Nr 1
  • Zał. Nr 2
  • Zał. Nr 3
  • Zał. Nr 4
  • Zał. Nr 5 cz.I
  • Zał. Nr 5 cz.II
  • Zał. Nr 6
  • Zał. Nr 7
  • Zał. Nr 8
  • Zał. Nr 9
  • Zał. Nr 10
  • Zał. Nr 11
  • Zał. Nr 12
  • Zał. Nr 13
  • Zał. Nr 14
  • Zał. Nr 15
  • Zał. Nr 16

OGŁOSZENIE DLA PRACOWNIKÓW i EMERYTÓW UCZELNI

Utworzono: czwartek, 13-05-2021

Dotyczy DOFINANSOWANIA DO WYPOCZYNKU LETNIEGO „WCZASY POD GRUSZĄ” !!!

 

Komisja Socjalna PUZ im. Ignacego Mościckiego w Ciechanowie przypomina o możliwości złożenia :

 „WNIOSKU O DOFINANSOWANIE DO KRAJOWEGO WYPOCZYNKU URLOPOWEGO ZE ŚRODKÓW ZAKŁADOWEGO FUNDUSZU ŚWIADCZEŃ SOCJALNYCH”.

 

Wnioski o dofinansowanie do wczasów należy składać wraz z wnioskami urlopowymi w wymiarze co najmniej 10 dni roboczych, w Dziale Spraw Osobowych pokój nr 204 lub przesyłać pocztą.                         

 

Regulamin ZFŚS wraz z załącznikami dostępny jest na stronie internetowej Uczelni (www.puzim.edu.pl) - w zakładce DLA PRACOWNIKA – Świadczenia socjalne.

Kryteria dochodowe do rozpatrzenia świadczenia pieniężnego oraz wnioski znajdują się w Załączniku do Zarządzenia Rektora nr 25/2021 z dnia 21.04.2021r.

 

DOFINANSOWANIE DO WYPOCZYNKU LETNIEGO NIEZORGANIZOWANEGO „WCZASY POD GRUSZĄ”

 

L.p.

Kwota dochodu netto

Pracownicy czynni

Emeryci/Renciści

 

1400 i poniżej

1100 zł

450 zł

 

1401- 3500 zł

900 zł

350 zł

 

3501- powyżej

800 zł

250 zł

 

Informacja dla pracowników Uczelni

Utworzono: czwartek, 22-10-2020

OGŁOSZENIE DLA PRACOWNIKÓW I EMERYTÓW UCZELNI

 

Komisja Socjalna PUZ im. Ignacego Mościckiego w Ciechanowie przypomina o obowiązku złożenia :

  • WNIOSKU O PRZYZNANIE ŚWIADCZENIA SOCJALNEGO W FORMIE ŚWIADCZENIA PIENIĘŻNEGO NA ŚWIĘTA BOŻEGO NARODZENIA (Załącznik 7A lub 7B oraz załącznik nr 5 do Regulaminu ZFŚS) wraz ze stosownymi załącznikami do Działu Spraw Osobowych, pokój 204  II piętro     

      OSTATECZNY TERMIN SKŁADANIA WNIOSKU UPŁYWA 15 LISTOPADA 2020R.

 Zgodnie z § 21 Regulaminu pkt.3,4 „…Niezłożenie oświadczenia w terminie skutkuje nie przyznaniem świadczenia...”

 

 Regulamin ZFŚS wraz z załącznikami dostępny jest na stronie internetowej Uczelni  (www.puzim.edu.pl) -  w zakładce DLA PRACOWNIKA – Świadczenia socjalne. 

Szkolenia

Utworzono: poniedziałek, 27-01-2020

 

  • Prezentacja MNiSW - Antykorupcja kadry zarządzającej
  • Rekomendacje MNiSW
  • RODO - Ochrona danych osobowych
  • Uchwała nr 207 Rady Ministrów w sprawie Rządowego Programu Przeciwdziałania Korupcji
  • Ile wiesz o cyberzagrożeniach?

Podkategorie

Konkursy

edycja stopki
PANS im. Ignacego Mościckiego w Ciechanowie
ul. Narutowicza 9; 06-400 Ciechanów
Rektorat: +48 23 672 20 50
rektorat@pansim.edu.pl
Sekretariat Kanclerza: +48 23 673 75 78
kanclerz@pansim.edu.pl
STRONY PANS
Email (pracownicy)
Wirtualna Uczelnia
Platforma MOODLE
Akademickie Centrum Kształcenia
Biuletyn Informacji Publicznej
dodatkowe informacje
Polityka prywatności
Deklaracja dostępności
Mapa strony
Copyright © PANS im. Ignacego Mościckiego w Ciechanowie. Wszelkie prawa zastrzeżone.