Aktualności
KORZYSTANIE ZE ŚRODKÓW Z SUBWENCJI PRZEZNACZONEJ
NA ROZWÓJ NAUKOWY NAUCZYCIELI AKADEMICKICH
PANS IM. IGNACEGO MOŚCICKIEGO W CIECHANOWIE – instrukcja
Szanowny Pracowniku akademicki naszej uczelni!
- Zanim złożysz wniosek o finansowanie, zapoznaj się z Regulaminem korzystania ze środków z subwencji przeznaczonej na rozwój naukowy nauczycieli akademickich PANS im. Ignacego Mościckiego w Ciechanowie (Załącznik do zarządzenia nr 13/2023 Rektora PUZ im. Ignacego Mościckiego w Ciechanowie z dnia 10.03.2023 r.) dostępnym wraz z załącznikami na stronie: bip.pansim.edu.pl (Prawo -> Zarządzenia Rektora).
- Pobierz, wypełnij i wydrukuj wniosek, odpowiednio:
- WNIOSEK O FINANSOWANIE WYJAZDU NAUKOWEGO KRAJOWEGO/ZAGRANICZNEGO (załącznik nr 1),
- WNIOSEK O FINANSOWANIE PUBLIKACJI NAUKOWEJ (załącznik nr 2),
- WNIOSEK O FINANSOWANIE CZYNNEGO UDZIAŁU W KONFERENCJI (załącznik nr 3),
- WNIOSEK O FINANSOWANIE PROJEKTU BADAWCZEGO (załącznik nr 4).
- Przedłóż wypełniony wniosek do zaopiniowania Kierownikowi Zakładu, a następnie Dziekanowi.
- Następnie złóż podpisany wniosek w Rektoracie – tam zostanie odnotowana data wpływu, a następnie wniosek zostanie przekazany do akceptacji przez Prorektora.
- Po akceptacji Prorektora wniosek zostanie przekazany przez pracowników Rektoratu do Działu Nauki i Współpracy Międzynarodowej, gdzie zostanie mu nadany numer.
- Wniosek z nadanym numerem pracownik Działu Nauki i Współpracy Międzynarodowej przekazuje do akceptacji Kwestora.
- Po zaakceptowaniu wniosku przez Kwestora pracownik Działu Nauki i Współpracy Międzynarodowej wyśle drogą mailową do Twojej wiadomości informację z numerem złożonego przez Ciebie wniosku oraz przyznaną kwotą finansowania – od tej pory możesz się powoływać na ten numer we wszelkich sprawach związanych z realizacją zadania.
Uwaga:
• Wszelkie wiadomości związane z wnioskiem będą wysyłanie na Twoją uczelnianą skrzynkę mailową w domenie pansim.edu.pl (np.:Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. )
.
• Wnioski niekompletne – brak wypełnienia odpowiednich rubryk, brak podpisów (wnioskującego, osób opiniujących – wraz z pieczęciami) – nie będą rozpatrywane. - W przypadku wyjazdu naukowego krajowego/zagranicznego lub wyjazdu na konferencję pamiętaj o złożeniu przed wyjazdem wniosku do Działu Spraw Osobowych o wystawienie delegacji - tylko na tej podstawie będziesz mógł rozliczyć koszty podróży (w przypadku podróży własnym samochodem konieczna jest pisemna zgoda Rektora/Kanclerza – druk wniosku jest dostępny na stronie internetowej uczelni).
- Wszelkie dokumenty finansowe (faktury, rachunki) związane z realizacją zadania (opłaty konferencyjne, opłaty za opublikowanie artykułu w czasopiśmie naukowym, opłaty za noclegi itp.) powinny być wystawione na uczelnię:
Państwowa Akademia Nauk Stosowanych im. Ignacego Mościckiego w Ciechanowie
ul. Narutowicza 9, 06-400 Ciechanów
NIP: 566-18-05-832
(z informacją, kogo te koszty dotyczą, tj. z wpisaniem Twojego imienia i nazwiska)
Uwaga: Łącznie kwoty na fakturach czy rachunkach nie mogą przekraczać kwoty przyznanej w ramach wniosku!
Ważne: opisane faktury lub rachunki przekaż do Działu Nauki i Współpracy Międzynarodowej odpowiednio wcześniej, aby uczelnia mogła je zapłacić w wymaganym terminie. - Wnioski są składane na dany rok kalendarzowy (nie akademicki) – termin składania wniosków nie powinien być późniejszy niż 30 listopada, z uwagi na konieczność rozliczenia się (finansowo i sprawozdawczo) do końca grudnia danego roku.
- Po zrealizowaniu zadania wskazanego we wniosku wypełnij, a następnie wydrukuj i złóż własnoręczny podpis na SPRAWOZDANIU Z WYKORZYSTANIA ŚRODKÓW FINANSOWYCH NA ROZWÓJ NAUKOWY NAUCZYCIELI AKADEMICKICH (załącznik nr 5).
Pamiętaj, że na złożenie sprawozdania masz 14 dni od zakończenia realizacji celu/zadania jednorazowego (w zakresie celu/zadania realizowanego w cyklach rocznych, nie później niż do 15 stycznia następnego roku).
Niewywiązanie się z terminowego złożenia sprawozdania może skutkować koniecznością zwrócenia przyznanej subwencji.
Na kilka dni przed terminem zakończenia zadania otrzymasz mailem przypomnienie z Działu Nauki i Współpracy Międzynarodowej o konieczności złożenia sprawozdania. - Do sprawozdania dołącz wszelkie dokumenty potwierdzające zrealizowanie zadania (np. certyfikaty/zaświadczenia/potwierdzenia udziału uczestnictwa w konferencji – kopie).
• Dodatkowo do Działu Spraw Osobowych przekaż oryginał certyfikatu/zaświadczenia/potwierdzenia udziału do wglądu.
• W przypadku sprawozdania dotyczącego finansowania publikacji naukowej (artykuł, rozdział, monografia) lub finansowania czynnego udziału w konferencji z opłatą publikacyjną konieczne jest przekazanie egzemplarza (lub wersji elektronicznej) do Biblioteki Uczelnianej – wraz z dokumentem odpowiednio:
PUBLIKACJE – Oświadczenie Informacyjne – artykuł w czasopiśmie
lub
PUBLIKACJE – Oświadczenie Informacyjne – monografia, rozdział w monografii, książka, rozdział w książce (dostępne na stronie internetowej uczelni w zakładce Biblioteka – Dorobek naukowy). - Przekaż sprawozdanie wraz z załącznikami do zaopiniowania Dziekanowi.
- Zaopiniowane przez Dziekana sprawozdanie złóż w Rektoracie – tam zostanie odnotowana data wpływu, a następnie wniosek zostanie przekazany do Działu Nauki i Współpracy Międzynarodowej – pracownik działu, po sprawdzeniu pod względem merytoryczno-formalnym, przekazuje sprawozdanie do Kwestora w celu potwierdzenia realizacji wydatków.
- Następnie Kwestura przekazuje sprawozdanie do zatwierdzenia przez Rektora.
- Po zatwierdzeniu sprawozdania przez Rektora zadanie zostaje uznane za wykonane i rozliczone.
- Uwagi końcowe:
- zarówno formularze wniosków, jak i sprawozdań powinny być wypełniane elektronicznie (formularze w wersji edytowalnej są dostępne na stronie uczelni) i po wydrukowaniu opatrzone własnoręcznym podpisem wnioskującego i właściwych osób decyzyjnych
- w przypadku zadań związanych z zakupem towarów/usług (np. zakup materiałów, sprzętu, aparatury czy usługa druku książki) wnioskujący zobowiązany jest do złożenia zamówienia wewnętrznego (formularz do pobrania na stronie uczelni) – przed dokonaniem zakupu towarów/usług
- wydane w ramach subwencji publikacje (artykuły w czasopismach, monografie, rozdziały w pracach zbiorowych) muszą posiadać afiliację uczelni:
Państwowa Akademia Nauk Stosowanych im. Ignacego Mościckiego w Ciechanowie.. - Kontakt w sprawie wniosków:
Dział Nauki i Współpracy Międzynarodowej, pokój 215,
ul. Narutowicza 9, 06-400 Ciechanów,
tel. 23 672 20 50, e-mail:Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Dotyczy DOFINANSOWANIA DO WYPOCZYNKU LETNIEGO „WCZASY POD GRUSZĄ” !!!
Komisja Socjalna PUZ im. Ignacego Mościckiego w Ciechanowie przypomina o możliwości złożenia :
„WNIOSKU O DOFINANSOWANIE DO KRAJOWEGO WYPOCZYNKU URLOPOWEGO ZE ŚRODKÓW ZAKŁADOWEGO FUNDUSZU ŚWIADCZEŃ SOCJALNYCH”.
Wnioski o dofinansowanie do wczasów należy składać wraz z wnioskami urlopowymi w wymiarze co najmniej 10 dni roboczych, w Dziale Spraw Osobowych pokój nr 204 lub przesyłać pocztą.
Regulamin ZFŚS wraz z załącznikami dostępny jest na stronie internetowej Uczelni (www.puzim.edu.pl) - w zakładce DLA PRACOWNIKA – Świadczenia socjalne.
Kryteria dochodowe do rozpatrzenia świadczenia pieniężnego oraz wnioski znajdują się w Załączniku do Zarządzenia Rektora nr 25/2021 z dnia 21.04.2021r.
DOFINANSOWANIE DO WYPOCZYNKU LETNIEGO NIEZORGANIZOWANEGO „WCZASY POD GRUSZĄ”
L.p. |
Kwota dochodu netto |
Pracownicy czynni |
Emeryci/Renciści |
1400 i poniżej |
1100 zł |
450 zł |
|
1401- 3500 zł |
900 zł |
350 zł |
|
3501- powyżej |
800 zł |
250 zł |
OGŁOSZENIE DLA PRACOWNIKÓW I EMERYTÓW UCZELNI
Komisja Socjalna PUZ im. Ignacego Mościckiego w Ciechanowie przypomina o obowiązku złożenia :
- WNIOSKU O PRZYZNANIE ŚWIADCZENIA SOCJALNEGO W FORMIE ŚWIADCZENIA PIENIĘŻNEGO NA ŚWIĘTA BOŻEGO NARODZENIA (Załącznik 7A lub 7B oraz załącznik nr 5 do Regulaminu ZFŚS) wraz ze stosownymi załącznikami do Działu Spraw Osobowych, pokój 204 II piętro
OSTATECZNY TERMIN SKŁADANIA WNIOSKU UPŁYWA 15 LISTOPADA 2020R.
Zgodnie z § 21 Regulaminu pkt.3,4 „…Niezłożenie oświadczenia w terminie skutkuje nie przyznaniem świadczenia...”
Regulamin ZFŚS wraz z załącznikami dostępny jest na stronie internetowej Uczelni (www.puzim.edu.pl) - w zakładce DLA PRACOWNIKA – Świadczenia socjalne.