• A
  • A+
  • A++
  • 👁
  • 👁
PANS w Ciechanowie
  • Uczelnia
    • Wydziały
      • Wydział Inżynierii i Ekonomii
      • Wydział Nauk o Zdrowiu i Nauk Społecznych
      • Wydział Nauk Technicznych i Społecznych
    • Wizja i Misja
    • Władze
      • Skład Senatu
    • Informacje ogólne
    • Baza materialna
    • Akty prawne
    • Jakość Kształcenia
    • Zamówienia publiczne
      • Zamówienia publiczne (archiwum)
    • Dla pracownika
    • Społeczna odpowiedzialność uczelni
    • Kontakty
    • Inwestycje
  • Kandydat
    • Studia pierwszego stopnia
      • Bezpieczeństwo wewnętrzne
      • Ekonomia
      • Elektronika i telekomunikacja
      • Informatyka
      • Inżynieria środowiska
      • Logistyka
      • Mechanika i budowa maszyn
      • Pielęgniarstwo
      • Praca socjalna
      • Rolnictwo
    • Jednolite studia magisterskie
      • Pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna
      • Fizjoterapia
    • Studia drugiego stopnia
      • Logistyka
      • Praca socjalna
      • Pielęgniarstwo
      • Zarządzanie
    • Zasady przyjęcia
    • Wymagane dokumenty
    • Dodatkowe wymagania dla cudzoziemców
    • Studia podyplomowe/szkolenia
      • Zarządzanie produkcją
    • Terminy rekrutacji
    • Oferta edukacyjna
    • Opłaty
    • Film promocyjny
    • Biuro rekrutacji - kontakt
  • Student
  • Jednostki
    • Akademik
    • Biblioteka
    • Akademickie Centrum Kształcenia
    • Wydawnictwo
    • Uniwersytet Dziecięcy
    • Akademicki Związek Sportowy
  • Projekty
    • Projekty unijne
      • Centrum Symulacji Medycznej
      • Program praktyk zawodowych
      • Dobry start - Akademickie Biuro Karier
      • Kompetentni i nowocześni
      • Innowacyjni z MOTO POWER
      • Młodzi - Ambitni - Kompetentni
      • Pielęgniarstwo zawód z przyszłością
      • Doskonałość dydaktyczna uczelni
    • Projekty
      • Inicjatywa wsparcia dążenia do doskonałości
      • Legia Akademicka
      • Projekt EOG
      • Dydaktyczna Inicjatywa Doskonałości
      • W szpilkach – naukowo o zdrowiu i rozwoju kobiet
      • Doskonała Nauka II
  • Współpraca
    • ERASMUS+
    • Uczelnie partnerskie
    • Otoczenie społeczno-gospodarcze
    • KRePUZ
    • Prace badawczo - rozwojowe i inne prace zlecone
  • Dla osób z niepełnosprawnościami
  • Uczelnia
    • Wydziały
      • Wydział Inżynierii i Ekonomii
      • Wydział Nauk o Zdrowiu i Nauk Społecznych
      • Wydział Nauk Technicznych i Społecznych
    • Wizja i Misja
    • Władze
      • Skład Senatu
    • Informacje ogólne
    • Baza materialna
    • Akty prawne
    • Jakość Kształcenia
    • Zamówienia publiczne
      • Zamówienia publiczne (archiwum)
    • Dla pracownika
    • Społeczna odpowiedzialność uczelni
    • Kontakty
    • Inwestycje
  • Kandydat
    • Studia pierwszego stopnia
      • Bezpieczeństwo wewnętrzne
      • Ekonomia
      • Elektronika i telekomunikacja
      • Informatyka
      • Inżynieria środowiska
      • Logistyka
      • Mechanika i budowa maszyn
      • Pielęgniarstwo
      • Praca socjalna
      • Rolnictwo
    • Jednolite studia magisterskie
      • Pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna
      • Fizjoterapia
    • Studia drugiego stopnia
      • Logistyka
      • Praca socjalna
      • Pielęgniarstwo
      • Zarządzanie
    • Zasady przyjęcia
    • Wymagane dokumenty
    • Dodatkowe wymagania dla cudzoziemców
    • Studia podyplomowe/szkolenia
      • Zarządzanie produkcją
    • Terminy rekrutacji
    • Oferta edukacyjna
    • Opłaty
    • Film promocyjny
    • Biuro rekrutacji - kontakt
  • Student
  • Jednostki
    • Akademik
    • Biblioteka
    • Akademickie Centrum Kształcenia
    • Wydawnictwo
    • Uniwersytet Dziecięcy
    • Akademicki Związek Sportowy
  • Projekty
    • Projekty unijne
      • Centrum Symulacji Medycznej
      • Program praktyk zawodowych
      • Dobry start - Akademickie Biuro Karier
      • Kompetentni i nowocześni
      • Innowacyjni z MOTO POWER
      • Młodzi - Ambitni - Kompetentni
      • Pielęgniarstwo zawód z przyszłością
      • Doskonałość dydaktyczna uczelni
    • Projekty
      • Inicjatywa wsparcia dążenia do doskonałości
      • Legia Akademicka
      • Projekt EOG
      • Dydaktyczna Inicjatywa Doskonałości
      • W szpilkach – naukowo o zdrowiu i rozwoju kobiet
      • Doskonała Nauka II
  • Współpraca
    • ERASMUS+
    • Uczelnie partnerskie
    • Otoczenie społeczno-gospodarcze
    • KRePUZ
    • Prace badawczo - rozwojowe i inne prace zlecone
  • Dla osób z niepełnosprawnościami
  1. Uczelnia
  2. Zamówienia publiczne
  3. Zamówienia publiczne (archiwum)
  4. Zamówienia do 30 tys. euro

Zakup Pomocy Dydaktycznych Dla Wydziału Ochrony Zdrowia I Nauk Humanistycznych W Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej W Ciechanowie

Ciechanów, dnia 05.11.2013r.

Dotyczy: wykonania dostawy pn. ?ZAKUP POMOCY DYDAKTYCZNYCH DLA WYDZIAŁU OCHRONY ZDROWIA I NAUK HUMANISTYCZNYCH W PAŃSTWOWEJ WYŻSZEJ SZKOLE ZAWODOWEJ W CIECHANOWIE?.                                                   

 

ZAWIADOMIENIE  O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Ciechanowie z siedzibą przy ul. Narutowicza 9 w Ciechanowie informuje, że w prowadzonym w/w konkursie ofert  wybrano do realizacji zamówienia ofertę złożoną przez  Firmę:

                        MEDEIR Przemysław Fila

                        ul. Lipowa 17/4 ,  65-028 Zielona Góra  

                        cena -     24.888,00 zł brutto

                                   

Uzasadnienie wyboru:

Powyższa oferta  uzyskała maksymalną ilość punktów przyznanych zgodnie z ustalonymi kryteriami ocen.

Ciechanów, dnia 07.10.2013r.

Znak sprawy: 231-3/13

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Ciechanowie, zaprasza do złożenia oferty na realizację zamówienia:

pn. ?ZAKUP POMOCY DYDAKTYCZNYCH DLA WYDZIAŁU OCHRONY ZDROWIA i NAUK HUMANISTYCZNYCH W PAŃSTWOWEJ  WYŻSZEJ SZKOLE ZAWODOWEJ W CIECHANOWIE.?

Zakres zamówienia obejmuje:

  • dostawę, rozładunek oraz ustawienie sprzętu we wskazanych przez  Zamawiającego pomieszczeniach;
  • szkolenie osób wskazanych przez Zamawiającego w zakresie obsługi i konserwacji dostarczonego sprzętu.

Wykaz pomocy dydaktycznych wraz z szczegółowym opisem stanowi załącznik nr 2 do ogłoszenia oraz stanowi integralną część formularza cenowego.

Oferowany asortyment musi być nowy, spełniać wymogi Zamawiającego określone w zał. nr 2 niniejszego ogłoszenia, spełniać wymogi obowiązujących norm i przepisów oraz posiadać wymagane prawem atesty i certyfikaty i deklaracje zgodności poświadczające jego bezpieczeństwo, funkcjonalność i jakość.

Zainteresowani proszeni są  o złożenie ofert  do dnia  5 listopada 2012r. do godziny 12:00 na adres:

            Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Ciechanowie

            06-400 Ciechanów, ul. Narutowicza 9, pok. 131.

Oferta powinna zawierać następujące oświadczenia i dokumenty, jakie mają obowiązek dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:

  1. cenę dostawy brutto (załącznik nr 1) wraz z wypełnionym wykazem pomocy (załącznik nr 2),
  2. potwierdzony termin wykonania podany w formularzu cenowym,
  3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy  wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności  gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert (wpis do ewidencji działalności gospodarczej,  odpis z Krajowego Rejestru Sądowego),

Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

Oferty, które nie będą zawierały w/w dokumentów zostaną odrzucone i nie będą podlegały ocenie.

Kryterium, którym Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty jest:

Cena      100%

Punkty przyznane za kryterium będą liczone wg. wzoru:

Cena najniższej oferty x 100         x 100%

           Cena oferty badanej                        

 

 

Zamawiający udzieli zamówienia temu Wykonawcy, którego oferta będzie najkorzystniejsza z punktu widzenia kryterium oceny ofert.

Na okoliczność tę zostanie zawarta umowa dwustronna.

Miejsce i datę podpisania umowy określi pisemnie Zamawiający, po wyborze oferty.

Osobą uprawnioną do kontaktu ze strony Zamawiającego jest:

  1. Pani Katarzyna Korycińska-Koniczuk  (tel. 604 698 663)

Załączniki:

  1. Formularz ofertowy (zał. nr 1)
  2. Wykaz pomocy dydaktycznych (zał. nr 2)

Badanie I Ocena Sprawozdania Finansowego Za 2013 Rok Dla Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej W Ciechanowie

Ciechanów, dnia 14.10.2013r.

ZAWIADOMIENIE  O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Ciechanowie z siedzibą przy ul. Narutowicza 9 w Ciechanowie informuje, że w prowadzonym w/w rozeznaniu cenowym wybrano do realizacji zamówienia ofertę złożoną przez Wykonawcę:  

                                         

POL-TAX   Sp. z o.o.
ul. Bora Komorowskiego 56C/91
03-982 Warszawa   

                                  

Uzasadnienie wyboru:

Powyższa oferta została uznana jako najkorzystniejsza.

W załączeniu wykaz otrzymanych ofert.

Ciechanów, dnia 26.09.2013r.
 
 
 

Dotyczy: wykonania usługi pn. ?BADANIE I OCENA SPRAWOZDANIA FINANSOWEGO ZA 2013 ROK DLA PAŃSTWOWEJ WYŻSZEJ SZKOŁY ZAWODOWEJ W CIECHANOWIE.?

 

Znak sprawy: KAG.231-2/13

 

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Ciechanowie, zaprasza do złożenia oferty na wykonanie usługi pn. ?BADANIE I OCENA SPRAWOZDANIA FINANSOWEGO ZA 2013 ROK DLA PAŃSTWOWEJ WYŻSZEJ SZKOŁY ZAWODOWEJ W CIECHANOWIE.?

 

Dane dotyczące Uczelni za rok 2012:

- suma bilansowa - 34.058.158,57
- przychody ogółem - 12.655.105,33
- koszty ogółem - 12.412.330,80
- zysk netto - 236.112,53

 

 

 

 

 

Zainteresowani proszeni są o złożenie ofert do dnia 14 października 2013r. do godziny 12.00 na adres:

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Ciechanowie 

06-400 Ciechanów, ul. Narutowicza 9, pok. 131.

 

Oferta powinna zawierać następujące oświadczenia i dokumenty, jakie mają obowiązek dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:

1) cenę usługi,

2) termin wykonania badania, nie później niż do 30.04.2014r. oraz przedłożenie raportu i opinii do dnia 06.05.2014r.

3) aktualne zaświadczenie z Krajowej Izby Biegłych Rewidentów o wpisie na listę podmiotów uprawnionych do badania sprawozdań finansowych dokument potwierdzający status prawny Wykonawcy,

4) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert (wpis do ewidencji działalności gospodarczej, odpis z Krajowego Rejestru Sądowego),

5) oświadczenie o spełnieniu przez biegłego rewidenta ustawowo określonych warunków do wyrażenia bezstronnej i niezależnej opinii o badanym sprawozdaniu finansowym,

6) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat a jeżeli okres działalności jest krótszy ? w tym okresie, zrealizowanych 3 usług ? badanie bilansu - wykonanych w Wyższych Uczelniach Publicznych.

Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

Kryterium, którym Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty jest:

Cena 100%

Punkty przyznane za kryterium będą liczone wg. wzoru:

Cena najniższej oferty x 100  x 100%

Zamawiający udzieli zamówienia temu Wykonawcy, którego oferta będzie najkorzystniejsza z punktu widzenia kryterium oceny ofert. Na okoliczność tę zostanie zawarta umowa dwustronna.

Miejsce i datę podpisania umowy określi pisemnie Zamawiający.

Osobami uprawnionymi do kontaktu ze strony Zamawiającego są:

1. Pani Anna Ossowska tel. (23) 672 20 50 wew. 1150

2. Pan Adam Ostrowski tel. (23) 672 20 50 wew. 2081

Załączniki:

1. Formularz ofertowy (zał. nr 1)

2. Wykaz wykonanych usług (zał. nr 2)

 

WYKONANIE I MONTAŻ REGAŁÓW PRZEJEZDNYCH BIBLIOTECZNYCH - rozstrzygnięte

 Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Ciechanowie informuje, że w konkursie ofert na wykonanie dostawy p.n. ?Wykonanie i montaż regałów przejezdnych bibliotecznych?.

 

 wpłynęło 14 ofert z następującymi cenami brutto:

    1.1  VARIA Wojciech Marzec

           02-797 Warszawa, ul. Klimczaka 8/35               - cena    46.774,44 zł

    1.2  KARINA Jacek Wojtasik

           01-013 Warszawa, ul. Kacza 9/D                       - cena    48.767,04 zł

    1.3  MTL ASCO Sp. z o.o.

           44-120 Pyskowice, ul. Wielowiejska 53            - cena    48.486,60 zł

    1.4  SILESIA MEBLE Sp. z o.o.  

           44-230Czerwionka-Leszczyny, ul. Furgała 33  - cena    41.328,00 zł

    1.5  Zakład Produkcyjno-Usługowy ?MET-LAK?

           83-250 Skarszewy, ul. Kościerska 7                  - cena    39.372,30 zł

    1.6  Firma Produkcyjno-Handlowa PROGMET

           43-190 Mikołów, ul. Gliwicka 218                    - cena    44.083,20 zł

    1.7  KONSMET CENTRUM Sp.J.

           60-308 Poznań, ul. Grunwaldzka 112                - cena    44.692,05 zł

    1.8  Firma Handlowo-Usługowa ?EWA?

           05-126 Nieporęt, ul. Różana 24 B                     - cena     42.890,10 zł

    1.9  BudMax Sp. z o.o.

           80-175 Gdańsk, ul. A. Gabrysiak 4                   - cena     45.294,75 zł

    1.10  METALSPRZĘT Sp z o.o  

           35-105 Rzeszów, ul. Boya Żeleńskiego 2         - cena     49.000,00 zł

    1.11  KJK Meble Sp. z o.o.

            40-384 Katowice, ul. Bednorza 2A-6               - cena    46.494,00 zł

    1.12  Przedsiębiorstwo  Wielobranżowe

            SKRAWMET    Sp. J.

            09-200 Sierpc, ul.Wróblewskiego 2                 - cena    40.344,00 zł

    1.13 Wielobranżowe Przedsiębiorstwo

            Handlowe ?MAROL?

            09-414 Brudzeń                                                 - cena   37.392,00 zł

    1.14 Międzynarodowe Centrum

            Budownictwa Sp. z o.o.

            02-383 Warszawa, ul.Grójecka 128                   - cena  57.810,00 zł

2.  Oferty  nr  1.5  i  1.13  z najniższymi  cenami  nie spełniły  warunków  udziału w postępowaniu.

Brak  oświadczeń z ZUS-u i US o nie zaleganiu z   opłaceniem podatków i składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej oraz opisu technicznego regałów.  

3. Komisja wybrała następną w kolejności najtańszą ofertę, która spełniła wszystkie wymogi formalne t.j.firmę:

Przedsiębiorstwo Wielobranżowe

?SKRAWMET? S.J.

09-200 Sierpc, ul. Wróblewskiego 2


Ciechanów, dnia 22.03.2013r.

Znak sprawy: 231-1/13

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Ciechanowie, na podstawie art. 4 ust. 8 Ustawy z dn. 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych, z późn. zm. (Dz. U. z 2010 R. nr 113, poz. 759, nr 161, poz. 1078 z późn.zm.)

z a p r a s z a do udziału w konkursie ofert na realizację zamówienia:

pn. "WYKONANIE I MONTAŻ REGAŁÓW PRZEJEZDNYCH BIBLIOTECZNYCH."

Zakres zamówienia obejmuje: 
- wykonanie oraz montaż regałów metalowych we wskazanym przez Zamawiającego pomieszczeniu.

Wykaz regałów wraz z szczegółowym opisem stanowi załącznik nr 2 do ogłoszenia oraz stanowi integralną część formularza cenowego.

Oferowany asortyment musi być nowy, spełniać wymogi Zamawiającego określone w zał. nr 2 niniejszego ogłoszenia, spełniać wymogi obowiązujących norm i przepisów oraz posiadać wymagane prawem atesty i certyfikaty i deklaracje zgodności poświadczające jego bezpieczeństwo, funkcjonalność i jakość.

Zainteresowani proszeni są o złożenie ofert do dnia 5 kwietnia 2013r. do godziny 12.00 na adres : 
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Ciechanowie 06-400 Ciechanów , ul. Narutowicza 9, pok. 131.

Oferta powinna zawierać następujące oświadczenia i dokumenty, jakie mają obowiązek dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w konkursie:

1) cenę dostawy brutto ( załącznik nr 1), 
2) podpisany załącznik nr 2 do ogłoszenia, 
3) określony przez Wykonawcę opis techniczny przedmiotu zamówienia ( załącznik nr 3) , 
4) termin wykonania (formularz cenowy), 
5) oświadczenie o nie zaleganiu z opłaceniem podatków oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, 
6) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert (wpis do ewidencji działalności gospodarczej, odpis z Krajowego Rejestru Sądowego),

Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

Oferty , które nie będą zawierały w/w dokumentów zostaną odrzucone i nie będą podlegały ocenie.

Kryterium, którym Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty jest: 
Cena 100%

Punkty przyznane za kryterium będą liczone wg. wzoru:

Cena najniższej oferty x 100 x 100% / Cena oferty badanej

Zamawiający udzieli zamówienia temu Wykonawcy, którego oferta będzie najkorzystniejsza z punktu widzenia kryterium oceny ofert. Na okoliczność tę zostanie zawarta umowa dwustronna. 
Miejsce i datę podpisania umowy określi pisemnie Zamawiający.

Osobą uprawnioną do kontaktu ze strony Zamawiającego jest: 
1. Pani Dorota Rejniak -Kmita ( tel. 608 840 331 )

Załączniki: 
1. Formularz ofertowy (zał. nr 1) 
2. Wykaz i opis regałów (zał. nr 2) 
3. Opis techniczny regałów ( zał. nr 3)

Strona 8 z 8

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
edycja stopki
PANS im. Ignacego Mościckiego w Ciechanowie
ul. Narutowicza 9; 06-400 Ciechanów
Rektorat: +48 23 672 20 50
rektorat@pansim.edu.pl
Sekretariat Kanclerza: +48 23 673 75 78
kanclerz@pansim.edu.pl
STRONY PANS
Email (pracownicy)
Wirtualna Uczelnia
Platforma MOODLE
Akademickie Centrum Kształcenia
Biuletyn Informacji Publicznej
dodatkowe informacje
Polityka prywatności
Deklaracja dostępności
Mapa strony
Copyright © PANS im. Ignacego Mościckiego w Ciechanowie. Wszelkie prawa zastrzeżone.