Edytuj nagłówek
Dla pracownika
sign-of-the-exclamation-mark-on-a-yellow-paper-in-2023-11-27-05-10-30-utc.jpeg
INFORMUJEMY, ŻE W ZWIĄZKU Z AWARIĄ ZEWNĘTRZNYCH LINII TELEFONICZNYCH
KONTAKT Z UCZELNIĄ MOŻLIWY JEST
JEDYNIE DROGĄ MAILOWĄ
ZA UTRUDNIENIA PRZEPRASZAMY

Wyniki odbytego konkursu na stanowisko „Specjalisty ds. administracyjno-technicznych”

Komisja konkursowa działająca na podstawie zarządzenia Nr 49/2017 Rektora Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Ciechanowie w sprawie powołania komisji konkursowej do przeprowadzenia wyboru na stanowisko: Specjalista ds. administracyjno-technicznych, informuje, że na stanowisko „Specjalisty ds. administracyjno-technicznych” z trzech złożonych ofert nie został wybrany żaden kandydat. Złożone oferty nie spełniały wymogów formalnych ogłoszenia konkursowego - brak dokumentów potwierdzających kwalifikacje i umiejętności w zakresie zamówień publicznych.


Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Ciechanowie zatrudni  

w dziale Administracyjno-Gospodarczym na stanowisko:   

-  Specjalista ds. administracyjno-technicznych 

- dokumenty potwierdzające wykształcenie i dorobek zgodnie z wymaganiami a w tym oświadczenie o stanie pokrewieństwa i powinowactwa do II stopnia z pracownikami PWSZ w Ciechanowie oraz inne dokumenty  proszę składać w Rektoracie Uczelni, Ciechanów ul Narutowicza 9 pokój nr 131 z dopiskiem „Konkurs na stanowisko …..”,  w terminie do 16.10.2017 r. do godziny 16.00. Rozmowa kwalifikacyjna z wybranymi przez Komisję Rekrutacyjną osobami, które złożyły oferty przeprowadzona będzie w dniu 19.10.2017r. od godziny 900 w pokoju 129. O miejscu i terminie rozmów kwalifikacyjnych wyłonione osoby zostaną poinformowane telefonicznie przez pracownika Rektoratu. Szczegółowe informacje dotyczące wymagań i zadań do wykonywania znajdują się na stronie Uczelni www.pwszciechanow.edu.pl  w zakładce DLA PRACOWNIKA – KONKURSY

 

Informujemy!

Odpowiadamy tylko na oferty zakwalifikowane przez  Komisję Rekrutacyjną  i nie zwracamy kserokopii przesłanych dokumentów, które zostaną zniszczone.

 Procedura naboru:

1 Etap - polega na sprawdzeniu i ocenie wymagań formalnych (obowiązkowych) oraz dodatkowych  na  podstawie złożonych kserokopii dokumentów. Na rozmowę kwalifikacyjną zostaną zaproszeni tylko wybrani kandydaci w ramach I etapu rekrutacji.

2 Etap - ocena merytoryczna  oraz rozmowy kwalifikacyjne z wybranymi kandydatami.

UWAGA!!!

  1. Kserokopie dokumentów do konkursu, które wpłyną po upływie wskazanego terminu lub niekompletne, nie będą rozpatrywane.
  2. Organizator procesu rekrutacji zastrzega sobie prawo odwołania lub przedłużenia procedury naboru w każdym terminie.
  3. Organizator procesu rekrutacji zastrzega sobie prawo kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.
  4. Organizator procesu rekrutacji zastrzega sobie prawo nie wybrania żadnego z kandydatów.
  5. Wyniki naboru zostaną opublikowane na stronie BIP PWSZ w Ciechanowie i na tablicy informacyjnej.

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Ciechanowie ogłasza konkurs

na stanowisko:  Specjalista ds. administracyjno-technicznych

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

  1. Przygotowanie i przeprowadzenie pod względem formalno – prawnym postępowań o udzielenie zamówień publicznych w jednym z trybów przewidzianych w ustawie Prawo zamówień publicznych oraz konkursu na podstawie tej ustawy.
  2. Przygotowanie i przeprowadzenie pod względem formalno – prawnym postępowań o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z ustawą o finansach publicznych , co do których nie ma zastosowania ustawa.
  3. Uczestniczenie w charakterze członka proceduralnego w pracach komisji przetargowej, w zespołach projektowych (w tym inwestycyjnych) i innych powołanych przez Rektora/Kanclerza.
  4. Prowadzenie spraw z obszaru zamówień publicznych:

- zakupy materiałów i środków czystości,
- zakupy pomocy dydaktycznych,
- zakupy sprzętu komputerowego,
- przygotowywanie i przeprowadzanie robót remontowych i budowlanych

  1. Prowadzenie kompleksowej dokumentacji związanej z remontami, inwestycjami oraz dokumentacji z zamówień publicznych.
  2. Sprawowanie nadzoru nad pracami remontowymi obiektów.
  3. Prowadzenie spraw wynikających z  prawa budowlanego tj.: przeglądy i oceny stanu techniczno-eksploatacyjnego instalacji i obiektów.
  4. Administrowanie majątkiem trwałym znajdującym się we władaniu administracji ogólnouczelnianej podległej Kanclerzowi.
  5. Kalkulowanie kosztów utrzymania obiektów.
  6. Sporządzanie planu zakupów, dostaw i remontów.
  7. Sporządzanie okresowych informacji, sprawozdań, raportów dotyczących realizowanych zadań .
  8. Archiwizowanie wytworzonej dokumentacji w archiwum uczelnianym.

Niezbędne wymagania:

  1. Wykształcenie wyższe.
  2. Min. 2 lata doświadczenia zawodowego na stanowisku pracy związanym z organizacją postępowań  o udzielenie zamówień publicznych po stronie Zamawiającego
  3. Wiedza z zakresu prawa cywilnego, gospodarczego, finansów publicznych
  4. Bardzo dobra znajomość pakietu Microsoft Office
  5. Umiejętność przygotowania umów na usługi, dostawy, roboty budowlane
  6. Znajomość procedur związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego,
  7. Bardzo dobre zdolności organizacyjne, komunikacyjne i negocjacyjne.
  8. Dobrze rozwinięte umiejętności interpersonalne.
  9.  Niekaralność  za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego oraz umyślne przestępstwo skarbowe.
  10. Odpowiedzialność, sumienność, cierpliwość, kultura osobista.

 Mile widziane:

  1. Uprawnienia do kosztorysowania robót budowlanych.
  2. Czynne prawo jazdy kat. B. 

Kandydat przystępujący do konkursu proszony jest o złożenie następujących dokumentów:

a.  wypełniony kwestionariusz osobowy kandydata;
b.  list motywacyjny kandydata oraz CV;
c.  kserokopie dokumentów* potwierdzających wykształcenie;
d.  kserokopie dokumentów* potwierdzających staż pracy;
e.  kserokopie zaświadczeń* potwierdzających dodatkowe kwalifikacje i umiejętności;
f.  oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
g. oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwa popełnione umyślne ścigane z oskarżenia publicznego oraz umyślne przestępstwo skarbowe;
h. oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na oferowanym stanowisku;
i.  oświadczenie kandydata o braku pokrewieństwa i powinowactwa do II stopnia włącznie z pracownikami  PWSZ w Ciechanowie.

Umowa o pracę w wymiarze 1 etatu.

Termin składania zgłoszeń upływa z dniem 16.10.2017 r. o godzinie 16.00.

 Zgłoszenia prosimy kierować na adres:

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Ciechanowie, ul. Narutowicza 9,
06-400 Ciechanów
Rektorat pok. 131

z dopiskiem: „Konkurs na stanowisko: Specjalista ds. administracyjno-technicznych „

*  Kserokopie kandydata potwierdzone własnoręcznie za zgodność z oryginałem.

Prosimy o dołączenie oświadczenia: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. ( t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922 ze zm.)”