Ciechanów, dnia 05.11.2013r.
Dotyczy: wykonania dostawy pn. ?ZAKUP POMOCY DYDAKTYCZNYCH DLA WYDZIAŁU OCHRONY ZDROWIA I NAUK HUMANISTYCZNYCH W PAŃSTWOWEJ WYŻSZEJ SZKOLE ZAWODOWEJ W CIECHANOWIE?.
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Ciechanowie z siedzibą przy ul. Narutowicza 9 w Ciechanowie informuje, że w prowadzonym w/w konkursie ofert wybrano do realizacji zamówienia ofertę złożoną przez Firmę:
MEDEIR Przemysław Fila
ul. Lipowa 17/4 , 65-028 Zielona Góra
cena - 24.888,00 zł brutto
Uzasadnienie wyboru:
Powyższa oferta uzyskała maksymalną ilość punktów przyznanych zgodnie z ustalonymi kryteriami ocen.
Ciechanów, dnia 07.10.2013r.
Znak sprawy: 231-3/13
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Ciechanowie, zaprasza do złożenia oferty na realizację zamówienia:
pn. ?ZAKUP POMOCY DYDAKTYCZNYCH DLA WYDZIAŁU OCHRONY ZDROWIA i NAUK HUMANISTYCZNYCH W PAŃSTWOWEJ WYŻSZEJ SZKOLE ZAWODOWEJ W CIECHANOWIE.?
Zakres zamówienia obejmuje:
- dostawę, rozładunek oraz ustawienie sprzętu we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach;
- szkolenie osób wskazanych przez Zamawiającego w zakresie obsługi i konserwacji dostarczonego sprzętu.
Wykaz pomocy dydaktycznych wraz z szczegółowym opisem stanowi załącznik nr 2 do ogłoszenia oraz stanowi integralną część formularza cenowego.
Oferowany asortyment musi być nowy, spełniać wymogi Zamawiającego określone w zał. nr 2 niniejszego ogłoszenia, spełniać wymogi obowiązujących norm i przepisów oraz posiadać wymagane prawem atesty i certyfikaty i deklaracje zgodności poświadczające jego bezpieczeństwo, funkcjonalność i jakość.
Zainteresowani proszeni są o złożenie ofert do dnia 5 listopada 2012r. do godziny 12:00 na adres:
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Ciechanowie
06-400 Ciechanów, ul. Narutowicza 9, pok. 131.
Oferta powinna zawierać następujące oświadczenia i dokumenty, jakie mają obowiązek dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
- cenę dostawy brutto (załącznik nr 1) wraz z wypełnionym wykazem pomocy (załącznik nr 2),
- potwierdzony termin wykonania podany w formularzu cenowym,
- aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert (wpis do ewidencji działalności gospodarczej, odpis z Krajowego Rejestru Sądowego),
Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
Oferty, które nie będą zawierały w/w dokumentów zostaną odrzucone i nie będą podlegały ocenie.
Kryterium, którym Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty jest:
Cena 100%
Punkty przyznane za kryterium będą liczone wg. wzoru:
Cena najniższej oferty x 100 x 100%
Cena oferty badanej |
Zamawiający udzieli zamówienia temu Wykonawcy, którego oferta będzie najkorzystniejsza z punktu widzenia kryterium oceny ofert.
Na okoliczność tę zostanie zawarta umowa dwustronna.
Miejsce i datę podpisania umowy określi pisemnie Zamawiający, po wyborze oferty.
Osobą uprawnioną do kontaktu ze strony Zamawiającego jest:
- Pani Katarzyna Korycińska-Koniczuk (tel. 604 698 663)
Załączniki: