• A
  • A+
  • A++
  • 👁
  • 👁
PANS w Ciechanowie
  • Uczelnia
    • Wydziały
      • Wydział Inżynierii i Ekonomii
      • Wydział Nauk o Zdrowiu i Nauk Społecznych
      • Wydział Nauk Technicznych i Społecznych
    • Wizja i Misja
    • Władze
      • Skład Senatu
    • Informacje ogólne
    • Baza materialna
    • Akty prawne
    • Jakość Kształcenia
    • Zamówienia publiczne
      • Zamówienia publiczne (archiwum)
    • Dla pracownika
    • Społeczna odpowiedzialność uczelni
    • Kontakty
    • Inwestycje
  • Kandydat
    • Studia pierwszego stopnia
      • Bezpieczeństwo wewnętrzne
      • Ekonomia
      • Elektronika i telekomunikacja
      • Informatyka
      • Inżynieria środowiska
      • Logistyka
      • Mechanika i budowa maszyn
      • Pielęgniarstwo
      • Praca socjalna
      • Rolnictwo
    • Jednolite studia magisterskie
      • Pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna
      • Fizjoterapia
    • Studia drugiego stopnia
      • Logistyka
      • Praca socjalna
      • Pielęgniarstwo
      • Zarządzanie
    • Zasady przyjęcia
    • Wymagane dokumenty
    • Dodatkowe wymagania dla cudzoziemców
    • Studia podyplomowe/szkolenia
      • Zarządzanie produkcją
    • Terminy rekrutacji
    • Oferta edukacyjna
    • Opłaty
    • Film promocyjny
    • Biuro rekrutacji - kontakt
  • Student
  • Jednostki
    • Akademik
    • Biblioteka
    • Akademickie Centrum Kształcenia
    • Wydawnictwo
    • Uniwersytet Dziecięcy
    • Akademicki Związek Sportowy
  • Projekty
    • Projekty unijne
      • Centrum Symulacji Medycznej
      • Program praktyk zawodowych
      • Dobry start - Akademickie Biuro Karier
      • Kompetentni i nowocześni
      • Innowacyjni z MOTO POWER
      • Młodzi - Ambitni - Kompetentni
      • Pielęgniarstwo zawód z przyszłością
      • Doskonałość dydaktyczna uczelni
    • Projekty
      • Inicjatywa wsparcia dążenia do doskonałości
      • Legia Akademicka
      • Projekt EOG
      • Dydaktyczna Inicjatywa Doskonałości
      • W szpilkach – naukowo o zdrowiu i rozwoju kobiet
      • Doskonała Nauka II
  • Współpraca
    • ERASMUS+
    • Uczelnie partnerskie
    • Otoczenie społeczno-gospodarcze
    • KRePUZ
    • Prace badawczo - rozwojowe i inne prace zlecone
  • Dla osób z niepełnosprawnościami
  • Uczelnia
    • Wydziały
      • Wydział Inżynierii i Ekonomii
      • Wydział Nauk o Zdrowiu i Nauk Społecznych
      • Wydział Nauk Technicznych i Społecznych
    • Wizja i Misja
    • Władze
      • Skład Senatu
    • Informacje ogólne
    • Baza materialna
    • Akty prawne
    • Jakość Kształcenia
    • Zamówienia publiczne
      • Zamówienia publiczne (archiwum)
    • Dla pracownika
    • Społeczna odpowiedzialność uczelni
    • Kontakty
    • Inwestycje
  • Kandydat
    • Studia pierwszego stopnia
      • Bezpieczeństwo wewnętrzne
      • Ekonomia
      • Elektronika i telekomunikacja
      • Informatyka
      • Inżynieria środowiska
      • Logistyka
      • Mechanika i budowa maszyn
      • Pielęgniarstwo
      • Praca socjalna
      • Rolnictwo
    • Jednolite studia magisterskie
      • Pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna
      • Fizjoterapia
    • Studia drugiego stopnia
      • Logistyka
      • Praca socjalna
      • Pielęgniarstwo
      • Zarządzanie
    • Zasady przyjęcia
    • Wymagane dokumenty
    • Dodatkowe wymagania dla cudzoziemców
    • Studia podyplomowe/szkolenia
      • Zarządzanie produkcją
    • Terminy rekrutacji
    • Oferta edukacyjna
    • Opłaty
    • Film promocyjny
    • Biuro rekrutacji - kontakt
  • Student
  • Jednostki
    • Akademik
    • Biblioteka
    • Akademickie Centrum Kształcenia
    • Wydawnictwo
    • Uniwersytet Dziecięcy
    • Akademicki Związek Sportowy
  • Projekty
    • Projekty unijne
      • Centrum Symulacji Medycznej
      • Program praktyk zawodowych
      • Dobry start - Akademickie Biuro Karier
      • Kompetentni i nowocześni
      • Innowacyjni z MOTO POWER
      • Młodzi - Ambitni - Kompetentni
      • Pielęgniarstwo zawód z przyszłością
      • Doskonałość dydaktyczna uczelni
    • Projekty
      • Inicjatywa wsparcia dążenia do doskonałości
      • Legia Akademicka
      • Projekt EOG
      • Dydaktyczna Inicjatywa Doskonałości
      • W szpilkach – naukowo o zdrowiu i rozwoju kobiet
      • Doskonała Nauka II
  • Współpraca
    • ERASMUS+
    • Uczelnie partnerskie
    • Otoczenie społeczno-gospodarcze
    • KRePUZ
    • Prace badawczo - rozwojowe i inne prace zlecone
  • Dla osób z niepełnosprawnościami
  1. Stałe ogólnouczelniane

Aktualności

SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ UCZELNI

Utworzono: wtorek, 26-04-2022

DEKLARACJA SPOŁECZNEJ ODPOWIEDZIALNOŚCI UCZELNI

RAPORT SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ UCZELNI

REALIZACJA DEKLARACJI SPOŁECZNEJ ODPOWIEDZIALNOŚCI UCZELNI

 

Animacja GR ds. SOU nt. dobrych praktyk SOU – prezentowana podczas konferencji 2 czerwca 2022 r.

Legia Akademicka

Utworzono: wtorek, 22-06-2021

Legia Akademicka

Na podstawie porozumienia zawartego pomiędzy Ministrem Obrony Narodowej a Ministrem Edukacji i Nauki organizatorem części teoretycznej ochotniczego szkolenia studentów, obejmującej min. przedmioty z  zakresu obronności i wiedzy wojskowej jest Rektor uczelni, w której realizowany jest proces szkolenia wojskowego. Część praktyczna odbywa się na głównie w oparciu o infrastrukturę jednostek wojskowych.

Program nauczania obejmuje ok. 30 godzin lekcyjnych. Zajęcia odbywają się w formie wykładów. Po zaliczeniu części teoretycznej student ochotnik składa wniosek do organów wojskowych i otrzymuje kartę powołania na ćwiczenia wojskowe, czyli część praktyczną programu, która jest realizowana w wytypowanych jednostkach wojskowych, jednostkach szkolnictwa wojskowego oraz ośrodkach szkoleniowych SZ RP w okresie tzw. przerwy wakacyjnej. Obecnie program składa się z trzech modułów:

  • moduł szkolenia podstawowego trwający 21 dni, zakończony egzaminem i złożeniem przysięgi,
  • moduł szkolenia podoficerskiego trwający 21 dni, zakończony egzaminem i mianowaniem na stopień kaprala rezerwy,
  • moduł szkolenia oficerskiego trwający łącznie 47 dni szkoleniowych, z których 21 realizowanych jest w Akademii Wojsk Lądowych.

Część teoretyczna projektu jest finansowana przez Ministerstwo Edukacji i Nauki. Jednostką patronacką dla naszej Uczelni jest: 5 Mazowiecka Brygada Obrony Terytorialnej im. ppor. Mieczysława Dziemieszkiewicza, ps. "Rój".

Koordynator programu:

dr Rafał Bartłomiej Panfil
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
 +48 511 446 775

 

Prace badawczo - rozwojowe i inne prace zlecone

Utworzono: wtorek, 13-04-2021

PRACE BADAWCZE I INNE PRACE ZLECONE ŚWIADCZONE NA RZECZ OTOCZENIA SPOŁECZNO-GOSPODARCZEGO

Państwowa Uczelnia Zawodowa im. Ignacego Mościckiego w Ciechanowie w ramach współpracy z otoczeniem społeczno-gospodarczym oferuje realizację działań o charakterze edukacyjnym, doradczym, eksperckim. Zasady współpracy określa Regulamin prac badawczych i innych prac zleconych świadczonych na rzecz otoczenia społeczno-gospodarczego Państwowej Uczelni Zawodowej im. Ignacego Mościckiego w Ciechanowie Zarządzenie nr 16/2023 (z dnia 29 marca 2023 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu prac badawczych i innych prac zleconych świadczonych na rzecz otoczenia społeczno-gospodarczego Państwowej Uczelni Zawodowej im. Ignacego Mościckiego w Ciechanowie)

Wszystkich zainteresowanych współpracą z Uczelnią zachęcamy do kontaktu z Działem Rozwoju:


mgr Iwona Szwejkowska - Kierownik Działu Rozwoju
Telefon kontaktowy (23) 672 20 50 (wew. 2050),

E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

PROPONOWANA TEMATYKA MOŻLIWA DO REALIZACJI

WNIOSEK O PRZYJĘCIE PRAC BADAWCZYCH I INNYCH PRAC ZLECONYCH

Co to jest NVDA?

Utworzono: piątek, 26-02-2021

 

Co to jest NVDA?

NVDA to czytnik ekranu (ang. screen reader) dla systemu Microsoft Windows. Jest rozwijany przez organizację NV Access we współpracy z globalną społecznością użytkowników. Program dzięki wbudowanej obsłudze syntezy mowy oraz brajla, pozwala osobom niewidomym i niedowidzącym korzystać z komputera pracującego w oparciu o systemy operacyjne Windows bez konieczności ponoszenia większych kosztów niż te, które ponoszą osoby widzące. Czytnik ekranu NVDA dostępny jest za darmo na licencji GPL.

  • Bądź zawsze w kontakcie i miej dostęp do wiedzy.
  • Korzystaj z internetu, poczty e-mail, programu nauczania online, e-książek.
  • Korzystaj z programów: Word, PowerPoint, Excel i wielu innych.

Program można pobrać ze strony internetowej znajdującej sie pod adresem: www.nvaccess.org albo strony polskiej społeczności nvda pod adresem www.nvda.pl.

Kontakty

Utworzono: środa, 03-02-2021

Rektor:
06-400 Ciechanów
ul. Narutowicza 9
tel./fax (23) 672 20 50
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Kanclerz:
06-400 Ciechanów
ul. Narutowicza 9
tel./fax (23) 673 75 78
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Dział Kształcenia i Spraw Studenckich
informacje o pomocy materialnej
06-400 Ciechanów
ul. Narutowicza 9
tel. (23) 672 20 50 wew. 2011, 2012

INSPEKTOR OCHRONY DANYCH
Jarosław Derbin
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Polityka prywatności PUZ

BEZPIECZEŃSTWO W BUDYNKACH UCZELNI
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
tel. 539148259
Instrukcja postępowania
procedura ewakuacji

WYDZIAŁ INŻYNIERII I EKONOMII
06-400 Ciechanów
ul. Narutowicza 9
tel./fax (23) 672 30 75 (23) 672 90 65
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

WYDZIAŁ NAUK O ZDROWIU I NAUK SPOŁECZNYCH
06-400 Ciechanów
ul. Wojska Polskiego 51
tel./fax (23) 672 22 13
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

FILIA PANS W MŁAWIE - WYDZIAŁ NAUK TECHNICZNYCH I SPOŁECZNYCH
06-500 Mława
ul. Warszawska 52
tel./fax (23) 654 98 08
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

DOM STUDENTA
06-400 Ciechanów
ul. Narutowicza 4 a
tel. (23) 672 42 51
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Dla pracownika

Utworzono: środa, 17-07-2019

Badania profilaktyczne pracowników

Od stycznia 2025r. badania profilaktyczne: wstępne, okresowe i kontrolne dla pracowników Państwowej Akademii Nauk Stosowanych im. Ignacego Mościckiego w Ciechanowie wykonuje Centrum Medyczne ELBIT MED, 06-400 Ciechanów, ul. Strażacka 7

  • Środa   9.00-14.00
  • Piątek 11.00-14.00

Umówienie daty i godziny wizyty odbywa się telefonicznie pod numerem telefonu 23 6723530 lub 23 6723531 lub osobiście w siedzibie ELBIT MED.  od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 – 20.00 i w soboty w godzinach 8.00 – 14.00.
 

W celu sprawnej obsługi wskazanym jest, aby co najmniej na tydzień wcześniej umawiać wizytę u lekarza medycyny pracy.

Szczegółowe informacje na stronie internetowej: https://www.elbitmed.pl

Informacja

W związku z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 7 stycznia 2022r. w sprawie przedłużenia terminów poboru i przekazania przez niektórych płatników zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych (Dz.U. z 2022 poz.28)

informujemy ,że :

W przypadku gdy zaliczka nie jest pomniejszana o 1/12 kwoty zmniejszającej podatek( podatnik nie złożył w Uczelni PIT-2), podatnik może złożyć wniosek do płatnika o niestosowanie mechanizmu poboru zaliczek określonego w rozporządzeniu.  

Dla przykładu , podatnik może złożyć taki wniosek jeśli:

  • Zatrudniony jest na dwóch etatach w różnych firmach (wniosek można złożyć do tej firmy, która nie uwzględnia kwoty wolnej w zaliczkach)
  • Zatrudniony jest na etacie i jednocześnie prowadzi działalność gospodarczą (rozliczaną według skali) lub rozlicza najem prywatny
  • Zatrudniony jest emerytem lub rencistą i pobiera świadczenia z organu rentowego (wniosek można złożyć w firmie)

Wzór wniosku do pobrania na stronie Uczelni w zakładce „Dla pracownika”.                                            Wnioski należy składać do kwestury.

Źródło: MF,podatki,gov.pl
Ciechanów, 17.01.2022r.

Do pobrania: Wniosek o niestos._przedł._termin.

Informacja  dla pracowników Uczelni   dotycząca   Polskiego ładu  

W związku z obowiązującymi od 1 stycznia 2022 roku zasadami wypłacania wynagrodzeń i rozliczania podatkowego pracowników według zasad „Polskiego Ładu „ informujemy, że na stronie Uczelni w Sekcji „dla pracownika „zostały udostępnione dla Państwa druki wniosków i oświadczeń składanych na wniosek indywidulny pracownika w celu zastosowania zwolnienia od podatku dochodowego oraz niestosowania podstawowych kosztów uzyskania przychodów przy naliczaniu  wynagrodzeń w 2022r.
Wszelkie inne informacje dotyczące rozliczania wynagrodzeń i podatków oraz druki do zastosowania obowiązujące od 2022 roku dostępne są  na stornie Ministerstwa Finansów  Portal gov.pl

Polski Ład - dokumenty do pobrania

  • Oświadczenie w sprawie stosowania przez płatnika zwolnienia od podatku dochodowego do przychodów podatnika po ukończeniu 60 roku życia w przypadku kobiety i 65 roku życia w przypadku mężczyzny
  • Oświadczenie w sprawie stosowania przez płatnika zwolnienia od podatku dochodowego w razie przeniesienia przez podatnika miejsca zamieszkania na terytorium Polski
  • Oświadczenie w sprawie stosowania przez płatnika zwolnienia od podatku dochodowego do przychodów podatnika będącego rodzicem/opiekunem prawnym lub sprawującego funkcję rodziny zastępczej w stosunku do co najmniej czworga dzieci
  • Wniosek o niestosowanie podstawowych kosztów uzyskania przychodów
  • Wniosek o niestosowanie ulgi dla pracowników (tzw. ulgi dla klasy średniej)

Zmiana lekarza medycyny pracy.

Dział Spraw Osobowych informuje, że od dnia 01.01.2022r. pracowników Państwowej Uczelni Zawodowej im. Ignacego Mościckiego w Ciechanowie w zakresie badań medycyny pracy obsługuje Poradnia Medycyny Pracy - Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej  ESKULAP Centrum Medyczne w Ciechanowie ul.  Narutowicza 20.
Link do Poradni Medycyny Pracy
https://eskulap-cmc.pl/medycyna-pracy/poradnia-medycyny-pracy


Informacja o wyborze instytucji PPK


 W związku z licznymi zapytaniami dotyczącymi technicznych aspektów zamieszczania materiałów dydaktycznych na platformie Moodle przygotowaliśmy dla Państwa krótką instrukcję. Zachęcamy do uważnego jej prześledzenia.

Instrukcja korzystania z platformy Moodle Państwowej Uczelni Zawodowej im. Ignacego Mościckiego w Ciechanowie

Zespół IT


KOMUNIKAT

Rektora Państwowej Uczelni Zawodowej im. Ignacego Mościckiego w Ciechanowie.

w sprawie obowiązku potwierdzenia przez właściciela numerów ORCID w systemach POL-on i PBN poprzez indywidualne konta użytkowników w systemie PBN.

 

Ważny Komunikat Działu Spraw Osobowych
w sprawie Pracowniczych Planów Kapitałowych

Pracownicze Plany Kapitałowe to dobrowolny system długoterminowego oszczędzania, w którym gromadzone są prywatne oszczędności. Możliwość przystąpienia do niego musi zostać zapewniona przez każdego pracodawcę (poza wyjątkami określonymi w art. 13 ust. 1 oraz art. 133 ust. 1 ustawy o PPK) zatrudniającego co najmniej jednego pracownika, który podlega obowiązkowo ubezpieczeniom emerytalnemu i rentowym.

Dla każdego pracownika zostanie utworzony indywidualny rachunek PPK. Obowiązek ten spoczywa na pracodawcy, działającego we współpracy z wybraną instytucją finansową. Co miesiąc na rachunek ten będą trafiać wpłaty pracownika i pracodawcy. Państwo zaś przekaże jednorazową wpłatę powitalną i dopłaty roczne.

Pracownik może w dowolnym momencie zrezygnować z udziału w programie. Oszczędności zebrane na rachunkach PPK będą stanowiły w pełni prywatny i dziedziczony kapitał finansowy pracownika.

Zmiany wynikające z ustawy o Pracowniczych Planach Kapitałowych będą wprowadzane etapami. Pracodawcy w Polsce – zgodnie z obowiązującymi ich terminami – będą zobowiązani do podpisania w imieniu pracowników umowy o prowadzenie PPK z wybraną instytucją finansową. Aby rozpocząć oszczędzanie, pracownik nie musi wykonywać żadnych czynności. Do programu zostanie automatycznie zapisana każda osoba zatrudniona, która ukończyła 18 lat, a nie ukończyła 55 roku życia i nie zgłosiła rezygnacji z dokonywania wpłat do PPK.

Oszczędności pracownika budowane w ramach PPK będą pochodzić z trzech źródeł: od pracownika, pracodawcy oraz od państwa.

Pracownicze Plany Kapitałowe (PPK) to prosty i atrakcyjny program długoterminowego oszczędzania na cele emerytalne tworzony i współfinansowany przez pracowników, pracodawców i państwo. Skierowany jest do ok. 11,5 min Polaków, pracujących zawodowo i podlegających obowiązkowo ubezpieczeniom emerytalnym i rentowym, czyli zarówno do tych na etacie, jak i zatrudnionych np. na umowę-zlecenie.

W PPK co miesiąc od 2 do 4% pensji pracownika brutto będzie przekazywane na prywatny rachunek PPK, do którego pracodawca dołoży swoją część - od 1,5% do 4% wynagrodzenia brutto. Jeśli pracownik nie zrezygnuje z oszczędzania, otrzyma od Państwa wpłatę powitalną (250 zł) oraz dopłaty roczne (240 zł).

Zgromadzone środki są prywatne, podlegają dziedziczeniu, a zgromadzonym kapitałem zarządzają instytucje finansowe spełniające rygorystyczne kryteria. Przez cały czas uczestnicy mają również wgląd do stanu swojego konta PPK.
Środki z PPK można wycofać w każdej chwili, ale najkorzystniej jest poczekać do 60 roku życia. Wtedy wypłacając je w minimum 120 comiesięcznych ratach (10 lat) nie trzeba płacić podatku od zysków kapitałowych.

Program rusza 1 lipca 2019 roku. Najpierw dołączą do niego firmy zatrudniające co najmniej 250 osób. Te zatrudniające minimum 50 pracowników dołączą do PPK od stycznia 2020 roku, a co najmniej 20 osób - od lipca 2020 roku. Pozostałe firmy i jednostki sektora finansów publicznych wejdą do programu od 1 stycznia 2021 roku.

Więcej informacji na temat systemu PPK i korzyści z uczestnictwa w nim można znaleźć na: https://www.mojeppk.pl



Zarządzenie nr 2/2016
Rektora Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Ciechanowie
z dnia 15 stycznia 2016 r.
w sprawie obowiązków informacyjnych spoczywających na zleceniobiorcach od dnia 1 stycznia 2016 r.


Zasady dostępu do pracowniczego parkingu przy ul. Narutowicza 9

Parking na terenie PWSZ w Ciechanowie przy ul. Narutowicza 9 przeznaczony jest wyłącznie dla pracowników dydaktycznych i administracyjnych, otwierany i zamykany przy użyciu szlabanu. 

Wjazd na teren znajduje się przy ul. Narutowicza i odbywa się za pomocą indywidualnego kodu dostępu lub domofonu, natomiast wyjazd przy ul. Głowackiego za pomocą przycisku.
Indywidualne kody dostępu zostaną przekazane części pracownikom za pomocą wydruku lub telefonicznie przez jednostkę organizacyjną.
Domofon znajdujący się na słupku ogrodzeniowym przy ul Narutowicza obsługiwany jest przez pracownika szatni. Bazą danych o kodach dysponuje Andrzej Polens, u którego można uzyskać indywidualny kod dostępu. W wyżej wymienionej sprawie proszę o kontakt telefoniczny pod numerem telefonu 673 75 78 wew. 2151 lub e-mail:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. .
System wjazdowy zacznie obowiązywać od 01. 01. 2015r. Parkowanie powinno odbywać się  tylko na wyznaczonych miejscach, przodem pojazdu do ściany budynku.

Proszę o nieupublicznianie indywidualnego kodu dostępu.

Umówienie daty i godziny wizyty odbywa się telefonicznie pod numerem telefonu 23 6723530 lub 23 6723531 lub osobiście w siedzibie ELBIT MED.  od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 – 20.00 i w soboty w godzinach 8.00 – 14.00. 

W celu sprawnej obsługi wskazanym jest, aby co najmniej na tydzień wcześniej umawiać wizytę u lekarza medycyny pracy.

Szczegółowe informacje na stronie internetowej: https://www.elbitmed.pl

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
edycja stopki
PANS im. Ignacego Mościckiego w Ciechanowie
ul. Narutowicza 9; 06-400 Ciechanów
Rektorat: +48 23 672 20 50
rektorat@pansim.edu.pl
Sekretariat Kanclerza: +48 23 673 75 78
kanclerz@pansim.edu.pl
STRONY PANS
Email (pracownicy)
Wirtualna Uczelnia
Platforma MOODLE
Akademickie Centrum Kształcenia
Biuletyn Informacji Publicznej
dodatkowe informacje
Polityka prywatności
Deklaracja dostępności
Mapa strony
Copyright © PANS im. Ignacego Mościckiego w Ciechanowie. Wszelkie prawa zastrzeżone.