25 września 2013 roku w siedzibie PWSZ w Ciechanowie, z udziałem JE Kazimierza Kardynała Nycza, odbyło się podsumowanie konkursu dla młodzieży Mazowsza ?Kardynał Kakowski a niepodległość?.
Organizatorami konkursu byli: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Ciechanowie, Muzeum Niepodległości Polski w Warszawie, Wydział Duszpasterstwa Dzieci i Młodzieży Kurii Metropolitalnej w Warszawie.
- To była wielka postać dla Warszawy i Polski. Dobrze, że tym konkursem przekazaliście młodym wiedzę i szacunek o nim ? tak o kard. Aleksandrze Kakowskim mówił w auli PWSZ metropolita warszawski.
Biblioteka Uczelniana zaprasza studentów wszystkich kierunków II i III roku studiów na indywidualne i grupowe (w grupach 7 ? 14 osób) szkolenia biblioteczne, których celem jest zapoznanie studentów z zasadami korzystania z jej zasobów i usług, a przede wszystkim ze sposobami wyszukiwania i zamawiania literatury.
Dyrektor Biblioteki
Dorota Rejniak-Kmita
STYPENDIUM MINISTRA
Stypendia ministra są przyznawane studentom na podstawie
Szczegółowe warunki i tryb przyznawania oraz wypłacania stypendiów określają:
Stypendium ministra może otrzymać student wykazujący się:
Stypendium ministra przysługuje na studiach pierwszego stopnia, studiach drugiego stopnia i jednolitych studiach magisterskich.
Student kształcący się równocześnie na kilku kierunkach studiów może otrzymać stypendium tylko na jednym, wskazanym przez niego kierunku.
Stypendium ministra na rok akademicki 2024/2025 może zostać przyznane studentowi, który spełnił łącznie następujące warunki:
Ww. wymogów nie stosuje się do studenta, który w roku złożenia wniosku o przyznanie stypendium (czyli w 2024 r.) został przyjęty na studia drugiego stopnia.
Opisany wyjątek dotyczy wyłącznie studentów studiów drugiego stopnia. Osoba przyjęta w 2024 r. na jednolite studia magisterskie albo na studia pierwszego stopnia nie może ubiegać się o stypendium na pierwszym roku tych studiów.
Niespełnienie wyżej wymienionych warunków spowoduje odmowę przyznania stypendium.
Szczegółowe informacje na temat stypendium dla studentów wykazujących się znaczącymi osiągnięciami naukowymi lub artystycznymi związanymi ze studiami lub znaczącymi osiągnięciami sportowymi stanowi komunikat dostępny na stronie MNiSW.
Wymagane dane dotyczące osiągnięć i załączniki potrzebne do wypełnienia wniosku o przyznanie stypendium ministra za znaczące osiągnięcia dla studentów na rok akademicki 2024/2025 (konkurs SST05 - załączniki)
Informacja dotycząca sposobu oceny wniosków o przyznanie stypendiów Ministra Nauki za znaczące osiągnięcia dla studentów na rok akademicki 2024/2025 (konkurs SST05 - wytyczne)
Oświadczenia studenta dotyczące zgłoszonych osiągnięć
wersja edytowalna (docx)
wersja do wypełnienia własnoręcznego (pdf)
Studenci zainteresowani ubieganiem się o przyznanie na rok akademicki 2024/2025 stypendium ministra powinni do dnia 7 października 2024 r. złożyć osobiście do właściwego Dziekana, kierowaną do Rektora kandydaturę wraz z projektem wniosku (Załącznik do rozporządzenia Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego) i załącznikami dokumentującymi wymagane osiągnięcia (ponumerowane zgodnie z wymogami w wersji papierowej oraz elektronicznej). Przed przekazaniem kandydatury studenta do Rektora, Dziekan przygotowuje rekomendację wniosku wraz z załącznikami.
Uwaga: Wniosek studenta do ministerstwa może przekazać wyłącznie Rektor.
Rozstrzygniecie Rektora o odmowie skierowania wniosku, nie stanowi decyzji administracyjnej w rozumieniu Kodeksu postępowania administracyjnego.
Rozwijamy kompetencje, kształcimy umiejętności istotne dla rynku pracy,
istotne dla przyszłego pracodawcy.
Końcówka maja i czerwiec, pomimo wielu obowiązków wynikających z sesji egzaminacyjnej, okazały się dla Kulturoznawstwa niezwykle owocne w wydarzenia. Studenci tego kierunku zaangażowali się w następujące inicjatywy kulturalne:
Dla większości studentów czerwiec kojarzy się wyłącznie z intensywną nauką, sesją egzaminacyjną, egzaminami dyplomowymi? Na kierunku pielęgniarstwo ? mimo natłoku zajęć teoretycznych, praktycznych, przygotowywania się do sesji - studenci potrafią znaleźć jeszcze czas na działania promocyjno-edukacyjne dla społeczności lokalnej?