11.06.2019r. w Auli im. Apoloniusza Strzeleckiego Zamiejscowego Wydziału Elektroniki, Dziennikarstwa i Technik Multimedialnych odbyło się Północnomazowieckie Forum Bezpieczeństwa, które można uznać za najważniejsze wydarzenie dotyczące problematyki bezpieczeństwa w naszym regionie.
Stało się tradycja że studenci Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Ciechanowie biorą aktywny udział w Mazowieckich Dniach Rolnictwa organizowanych przez MODR Poświętne. W dniach 15 -16 czerwca 2019 r. odbyły XX jubileuszowe Mazowieckie Dni Rolnictwa i Mazowiecka Wystawa Zwierząt Hodowlanych.
W dniu 4 czerwca 2019 r. w auli Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Ciechanowie przy ul. Wojska Polskiego, wśród licznie zaproszonych gości oraz pracowników Uczelni obchodzono uroczyście Święto Uczelni połączone z uroczystością oficjalnego otwarcia Monoprofilowego Centrum Symulacji Medycznej po potrzeby kierunku Pielęgniarstwo.
Dnia 29 maja 2019 r. w Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej odbyło się kolejne VI Seminarium Kół Naukowych zatytułowane „Aktywność naukowa młodzieży akademickiej”.
Podczas seminarium studenci kół naukowych PWSZ oraz kół naukowych czterech zaproszonych Uczelni zaprezentowali swoje dotychczasowe osiągnięcia oraz wyniki przeprowadzonych badań. Seminarium otworzyli i powitali licznie zgromadzonych gości Rektor prof. dr hab. Leszek Zygner oraz Prorektor dr inż. Grzegorz Koc życząc studentom zaprezentowania swojego dorobku i owocnych wystąpień.
Minister Nauki i Szkolnictwa Wyższego przekazał decyzję Panu Rektorowi o wyrażeniu zgody na uruchomienie magisterskich studiów uzupełniających od nowego roku akademickiego 2019/2020. Rekrutacja na nowy rok akademicki będzie prowadzona od 10 czerwca 2019 w Biurze Rekrutacji ul. Narutowicza 9.
Absolwent kierunku Zarządzanie posiada umiejętności menedżerskie niezbędne do kierowania przedsiębiorstwem produkcyjnym, usługowym małej lub średniej wielkości oraz jednostkami administracji rządowej i samorządowej. Równocześnie uzyskuje w czasie studiów wiedzę z obszaru ekonomii, rachunkowości i finansów, marketingu, która pozwala samodzielnie ocenić sytuację finansową przedsiębiorstwa, dbać o jego stały rozwój, jednocześnie kształtując wizerunek firmy na zewnątrz we współpracy z mediami.